قتل پسر در خشم وحشتناک پدر

این پدر پسرکش دیروز درخواست تقسیط دیه را مطرح کرد تا بتواند از کابوس زندان نجات یابد.

جنایت خانوادگی

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل زمستان ۸۹ به دنبال تماس زنی هراسان با پلیس آغاز شد این زن که صدایش می لرزید به ماموران گفت: همسر ۴۴ ساله ام به نام اصرافیل در اوج خشم من را زخمی کرد و با ضربه های چاقو پسرم حسن را کشت.

مأموران پلیس بلافاصله به خانه این زن رفتند و با پیکر خونین حسن ۱۹ ساله روبه ‌رو شدند .

در نخستین اقدام، جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و زن جوان در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت .

این زن پس از بهبودی نسبی به ماموران گفت: همسرم از سرکار به خانه برگشت او که عصبانی بود بی دلیل با پسرم درگیر شد و با چاقو او را کشت و مرا زخمی کرد.

ردیابی پدر خشن

به دنبال اظهارات این زن، ردیابی مرد خشن آغاز شد و پلیس دو روز بعد رد وی را یافت و او را بازداشت کرد.

این مرد پای میز محاکمه ایستاد و در حالی که همسرش درخواست دیه را مطرح کرده بود به زندان و پرداخت دیه محکوم شد اما اصرافیل به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در زندان ماند.

بالاخره این مرد درخواست اعسار را مطرح کرد و دیروز از قضات دادگاه کمک خواست.

این متهم دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت .

پشیمانی از قتل پسر

وی گفت :آخرین بار از سرکار به خانه برگشتم و دیدم پسرم با زیرشلواری مقابل آشپزخانه لم داده است. به او اعتراض کردم و گفتم بهتر است مقابل مادرش رعایت ادب کند اما او با بد خلقی گفت این موضوع ربطی به من ندارد.

این متهم ادامه داد: من که از حاضر جوابی پسرم عصبانی شده بودم به آشپزخانه رفتم تا چوبی بردارم و او را ادب کنم اما همان موقع پسرم کارد میوه خوری را برداشت . من هم در اوج خشم با کارد آشپزخانه یک ضربه به سرش و یک ضربه به پشت گوشش زدم .همسرم که از دیدن این صحنه شوکه شده بود به سمتم حمله کرد و من با چاقو او را هم زخمی کردم و گریختم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود، گفت: من واقعا نمی خواستم پسرم را بکشم .قصدم تنبیه کردن او بود. می خواستم به او ادب یاد دهم اما در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم. من حدود 10 سال است که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در زندان مانده ام. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم که با تقسیط موافقت کنند . من خانه یا ملکی ندارم که بتوانم آن را به عنوان دیه به همسرم بپردازم. اگر دادگاه درخواست اعسار مرا بپذیرد، قول می‌دهم با آزادی از زندان کار کنم و دیه را قسطی به همسرم بپردازم. در 10 سالی که در زندان هستم هر شب خواب پسرم را می بینم و این موضوع مرا به شدت عذاب می دهد.

بنابر این گزارش، در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهار نظر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟