تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله مشهدی + عکس 2 جوان شیطان صفت

به گزارش رکنا، ماجرای پرونده «شیاطین شبگرد» از حدود یک ماه قبل زمانی در مشهد لو رفت که دختر 15 ساله ای با طرح شکایتی در پلیس آگاهی خراسان رضوی مدعی شد، اوایل شب در بولوار امامت مشهد منتظر تاکسی بودم که راننده یک دستگاه پراید سفید رنگ مقابلم توقف کرد، وقتی مسیرم را گفتم از من خواست سوار شوم و سپس به طرف بولوار شریعتی قاسم آباد حرکت کرد.

هنوز 200 متر جلوتر نرفته بود که جوان دیگری نیز سوار شد و در صندلی جلو نشست. وقتی به بولوار شریعتی نزدیک شدیم ناگهان او به درون کوچه‌ای دیگر پیچید و مدعی شد اجازه بدهید دوستم را برسانم بعد شما را به بولوار شریعتی می برم. در همین هنگام جوان سرنشین به بهانه این که تشنه است و می خواهد مقداری آب بنوشد به صندلی عقب آمد. او ناگهان تصاویری در گوشی تلفن همراهش را به من نشان داد و گفت: ما پلیس مبارزه با فساد هستیم! و باید شما را به بخش امنیت اخلاقی ببریم! من که ترسیده بودم صدای بیسیم را درون خودرو شنیدم که با رمز صحبت می کرد!

آن ها مرا که وحشت زده بودم چند ساعت در خیابان های شهر چرخاندند و در نهایت اوایل بامداد به گوشه ای در جاده بردند و سرنشین خودرو با تهدید چاقو مرا مورد آزار قرار داد و از خودرو پیاده شد اما راننده که مدعی بود مقام پلیسی بالاتر از جوان سرنشین دارد مرا با خودش برد.

خیلی ترسیده بودم و تصمیم گرفتم اعتماد او را جلب کنم تا بلایی به سرم نیاورد! در این هنگام دست زخمی ام را که بر اثر چاقوی جوان 19 ساله (سرنشین) خون آلود شده بود به او نشان دادم و گفتم حالم خوب نیست، حالت تهوع دارم! وقتی او خودرو را درحاشیه خیابان متوقف کرد. من در یک لحظه پا به فرار گذاشتم و در تاریکی شب به درون یکی از کوچه ها گریختم و پنهان شدم! در پی اظهارات این دختر نوجوان و به دستور سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) پرونده ای در دایره جرایم مهمه اداره جنایی تشکیل شد و بدین ترتیب گروه زبده ای از کارآگاهان با فرماندهی مستقیم سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) مامور رسیدگی به ماجرای آدم ربایی و آزار و اذیت دختر نوجوان شدند.

از سوی دیگر با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، این پرونده با صدور دستوراتی از سوی مقامات قضایی به شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارجاع شد و توسط قاضی جواد شاکری زیر ذره بین دستگاه قضا قرار گرفت. قاضی شاکری که پیش از این ردای دادستانی یکی از شهرهای خراسان رضوی را نیز بر تن داشت، بلافاصله در لابه لای سطور ماجرای تلخ دختر نوجوان به سرنخ هایی دست یافت که نشان می داد این دختر تنها طعمه پراید سواران شبگرد نیست و این قصه سر دراز دارد!

به همین دلیل رئیس دادگاه پس از مشورت با قاضی «هادی دنیادیده»(مستشار) دستورات محرمانه ویژه ای را با رعایت همه جوانب و زوایای این پرونده حساس صادر کرد.

این گونه بود که پرونده مذکور در اداره جنایی پلیس آگاهی مورد تجزیه و تحلیل های کارشناسی قرار گرفت. از سوی دیگر با گزارش ماجرا به سلسله مراتب فرماندهی انتظامی، سردار کاظم تقوی (رئیس پلیس خراسان رضوی) ضمن دستورات ویژه انتظامی و راهنمایی های تخصصی کارآگاهان به نظارت مستقیم بر این پرونده حساس ادامه داد و از کارآگاهان خواست همه امکانات اطلاعاتی را برای شناسایی پرایدسواران شبگرد به کار گیرند.

به همین دلیل کارآگاهان به طور ویژه رسیدگی به این پرونده را با تدابیر سردار تقوی آغاز کردند. آنان در اولین مرحله از اقدامات پلیسی و نحوه بازجویی های فنی، به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد؛ دختر دیگری نیز با همین شیوه طعمه شیاطین شبگرد شده اما به خاطر ترس از آبروریزی این راز هولناک را پنهان کرده است.

بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی های قضایی، دختر 17 ساله ای را که دوست یکی از شاهدان صحنه ربودن دختر 15 ساله بود به پلیس آگاهی دعوت کردند. او که از شدت ترس آن ها را «شیطان» لقب می داد به کارآگاهان گفت: شب هنگام در بولوار امامت به همراه دوستم سوار یک دستگاه پراید سفید رنگ شدیم. آن ها دوستم را به مقصد رساندند اما وقتی من تنها در خودرو ماندم، ناگهان تجهیزات پلیسی مانند شوکر و دستبند نشانم دادند و خواستند مرا به مقر انتظامی ببرند ولی آن جوان 19 ساله که مدعی بود سرباز راننده 21 ساله است از خودرو پیاده شد و راننده با تهدید چاقو و شوکر مرا به یک سوئیت اجاره ای در منطقه 17 شهریور برد و تا صبح مرا چندین بار مورد آزار قرار داد اما من که در یکی از مراکز امدادی زندگی می کنم از ترس شکایت نکردم!

هنوز عملیات ردیابی کارآگاهان ادامه داشت که دختر جوانی هراسان به پلیس مراجعه کرد و پرده دیگری از ماجرای «شیاطین شبگرد» را فاش کرد. او که مدعی بود از چنگ جوان شیطان صفت، گریخته است درباره چگونگی گرفتار شدن در دام «شیاطین شبگرد» گفت: به همراه دوستم از کتاب فروشی در بولوار امامت بیرون آمدم که راننده یک دستگاه پراید مقابلم توقف کرد. آن ها با توسل به شگرد خاصی دوستم را از خودرو پیاده کردند و با تهدید چاقو مرا ربودند و به سمت جاده ویرانی بردند جوان سرنشین از خودرو پیاده شد و راننده تا ساعت 3 بامداد مرا مورد آزار قرار داد. او که شوکر و دستبند و چاقو داشت، ادعا می کرد پلیس است من هم از ترس مجبور بودم حرف هایش را بپذیرم. وقتی به بولوار دلاوران بازگشت به طرف صندوق عقب خودرو رفت تا به قول خودش صورت جلسه بنویسد که من در یک لحظه از فرصت استفاده کردم و از چنگ او گریختم! او چند قدم به دنبالم دوید ولی پشیمان شد و با خودرو از محل فرار کرد.

با اظهارات این دختر، پرونده «شیاطین شبگرد» پیچیده تر شد و اهمیت ویژه ای یافت به همین دلیل گروه کارآگاهان جرایم مهمه با دستورات محرمانه سردار تقوی و راهنمایی های قاضی شاکری، شیوه تحقیقات را تغییر دادند. بررسی‌ها در این‌باره ادامه داشت تا این که یک هفته بعد از این ماجرا، زن جوان دیگری با همین شگرد طعمه شیاطین شبگرد شد. اما دوست همراه این زن جوان که فرزند خردسالی نیز دارد، به شگرد دو پرایدسوار شیطان صفت پی برد و چند شماره از پلاک خودرو را حفظ کرد. او سپس پیامکی برای دوستش که در چنگ «شیاطین شبگرد» گرفتار بود، فرستاد و نوشت ماجرا را به پلیس گزارش می دهد!

شیاطین شبگرد که اوضاع را این گونه دیدند باز هم از آزار دست نکشیدند و آن زن را هم مورد تعرض قرار دادند. آن ها سپس گوشی تلفن، انگشتر و مبلغ 140 هزار تومان از حساب بانکی طعمه خود را ربودند و او را نیز اوایل بامداد از خودرو بیرون انداختند.

با به دست آمدن این سرنخ، تلاش گسترده کارآگاهان که به مخفیگاه شیاطین شبگرد نزدیک شده بودند به نتیجه رسید و دو متهم در بولوار صدف و صیاد شیرازی در یک عملیات ضربتی به دام افتادند.

تحقیقات بیشتر درباره این ماجرا از سوی قاضی شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی در حالی ادامه دارد که پلیس احتمال می دهد زنان و دختران دیگری نیز طعمه «شیاطین شبگرد» شده باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 539231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟