دومین قتل در تیراندازی خونین افسریه تهران / متهمان دنبال خونخواهی بودند ! +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 20.01M | مدت زمان ویدیو: 00:04:02

به گزارش رکنا، 15 آذر ماه بود که شاهد قمه کشی و شلیک تیرهای هوایی از سوی چند شرور در بلوار خاتم الانبیا افسریه بودیم که بر اثر تیراندازی، یک مرد که راننده تاکسی اینترنتی بود به ضرب گلوله کشته شد و دو فرد دیگر از جمله یک پسر 13 ساله از ناحیه دست و پا مجروح شدند.

خبرنگار رکنا برای پیگیری ماجرا با برخی از ساکنان منطقه ای که حادثه در آنجا رخ داده بود گفت و گو کرد. بر اساس گفته اهالی محل تعداد افرادی که به قهوه خانه حمله کردند دو یا سه نفر بودند که اسلحه کلاش و قمه در دست داشتند اما بر خلاف اخباری که شب گذشته منتشر شد هیچ خبری از نارنجک نبود. گفتنی است که بعد از ورود این اشرار، افراد داخل قهوه خانه از ترس جان سریعا به انتهای مغازه فرار کرده و در واقع مخفی شدند.

کشته شدن یکی از مصدومان حادثه تیراندازی قهوه خانه

با گذشت 2 هفته از این حادثه مرگبار یکی از مصدومان که به شدت زخمی شده بود شب گذشته جان باخت و پسر 13 ساله که از ناحیه دست و پا زخمی شده بود حال وی رو به بهبودی است.

لازم به ذکر است، متاسفانه اهالی محل نیز در رابطه با این مسئله به دلیل ترسی که از این اشرار داشتند مصاحبه ای نمی‌کردند. اما به گفته یکی از مغازه داران این درگیری ها سابقه ای دو ساله دارد و حتی نزدیک به یک سال و نیم قبل یک دعوای دسته جمعی دیگری صورت گرفته که در آن شیشه تمام مغازه های محل تخریب شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟