قرار شیطانی پسر چوپان با دختر تهرانی/ ساحره شاخ اینستاگرام است + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از فروردین امسال به دنبال شکایت دخترجوانی به نام ساحره که یکی از مدل های تبلیغاتی در اینستاگرام بود آغاز شد.

وی در مراجعه به پلیس آگاهی تهران گفت : من چندین عمل جراحی زیبایی انجام داده ام و فالوئرهای زیادی در اینستاگرام دارم و یک مدل تبلیغاتی شناخته شده هستم.

ساحره افزود: مدتی پیش یک پسر جوان برایم پیغام فرستاد و گفت صاحب یک شرکت است و از من خواست تا برای شرکت او تبلیغ کنم. او از من خواست تا برای صحبت درباره این موضوع به ملاقات او بروم. وقتی عکس‌های او را سوار بر ماشینBMW دیدم حرف هایش را باور کردم و فکر می کردم که پسر پولداری است به همین دلیل به محل قرار در مهرشهر کرج رفتم اما وقتی با پسر جوان روبه‌رو شدم فهمیدم چوپان و صاحب ۲۰۰ گوسفند است.

وی ادامه داد: من به پسرجوان گفتم پشیمان شده ام نمی‌خواهم برایش کار کنم اما او گفت صاحب یک دامداری است و می‌خواهد برای دامداری اش آگهی تبلیغاتی درست کند و پیشنهاد داد تا به او در این زمینه کمک فکری بدهم اما قبول نکردم. گفتم می‌خواهم به تهران برگردم. همان موقع پسر جوان گفت می‌خواهد پژوی دوستش را به تهران برگرداند به همین دلیل از من خواست تا سوار خودرو شوم تا مرا به تهران برساند.

دختر جوان گفت: من سوار خودروی پسر چوپان شدم اما او در جاده ناگهان تغییر مسیر داد و به سمت آزادگان رفت. من که متوجه ماجرا شده بودم از او خواستم تا خودرو را متوقف کند اما گوش نکرد. من شیشه خودرو را پایین کشیدم تا خودم را از شیشه به بیرون پرت کنم اما پسر جوان به شدت مرا کتک زد، که در این درگیری لباس‌هایم پاره و مقدار زیادی از موهای سرم کنده شد و به این ترتیب پس از چند دقیقه درگیری توانستم از شیشه خودرو خودم را به بیرون پرت و فرار کنم.

به دنبال این شکایت، ردیابی پسر چوپان آغاز و وی بازداشت شد.متهم دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و به اتهام آدم ربایی از خود دفاع کرد.

وی که از همسر اولش جدا شده و حالا با همسر دومش زندگی می کند، اتهامش را نپذیرفت و گفت: من قصد آزار دختر جوان را نداشتم. من به او علاقه مند هستم و اگر حاضر باشد می خواهم با او ازدواج کنم.

با پایان دفاعیات این متهم،وی روانه زندان و قرار شد قضات به زودی برای وی حکم صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟