درخواست عجیب 2 پسر تهرانی از دادگاه / پدرمان را بکشید + عکس

به گزارش رکنا، عصر ۲۸ دی سال ۹۶ بود که یک جنایت خانوادگی به پلیس تهران مخابره شد نادر که با پلیس تماس گرفته بود ادعا کرد همسر ۵۰ سال اش به نام سلیمه را به قتل رسانده است .

ماموران وقتی به خانه این مرد جنایتکار در خیابان محلاتی رفتند خود را در قتلگاه خونینی دیدند که در آن سلیمه با کارد آشپزخانه کشته شده بود .

نادر در تحقیقات پلیسی و قضایی قتل را به گردن گرفت و انگیزه اش را حفظ آبرو دانست.

در دادگاه

هفته گذشته نادر در دادگاه کیفری پیش روی قضات ایستاد و این درحالی بود که دوپسرش برای او قصاص خواسته بودند.

پسر بزرگ نادر گفت : پدرمان مرد بدخلقی بود که مادرمان را کشت. بود و نبود پدرمان فرقی به حال ما نمی کند و به همین خاطر برای او قصاص می‌خواهیم.

در این میان قاضی او و برادرش را به صلح و سازش و گذشت از خونخواهی دعوت کرد.با پایان صحبت های قاضی دو پسر قربانی اعلام کردند که دیه می خواهند اما اگر پدرشان حاضر به پرداخت دیه نباشد برای او تقاضای قصاص دارد .

سپس نادر گفت: ما در خانه اجاره ای زندگی می کردیم. هر بار با همسرم درگیر می‌شدم او شروع به داد و فریاد می کرد و آبروی مرا پیش همسایه ها برده بود.به همین خاطر هم او را کشتم.

وی ادامه داد: درگیری ما از چند ماه قبل شدت گرفته بود . عروسی خواهرزاده همسرم بود و او می خواست به جشن عروسی برود اما چون مدتی قبل من با داماد باجناقم درگیر شده بودم نمی‌خواستم به جشن عروسی بروم .پس از چندین روز درگیری بالاخره همسرم به جشن عروسی رفت اما من در جشن شرکت نکردم.آخرین بار همسرم می خواست به خانه خواهرش برود و من مخالف بودم .سر همین موضوع بار دیگر با هم درگیر شدیم و او فحش داد .من چند بار به او تذکر دادم تا آرام شود و آبرویم را پیش همسایه ها نبرد اما گوشش بدهکار نبود. من به اتاقم رفتم و خوابیدم اما او بار دیگر شروع به فحاشی کرد. من که از خواب پریده بودم و حال طبیعی نداشتم کنترلم را از دست دادم و با کارد میوه خوری یک ضربه به گردن همسرم زدم.

نادر درباره درخواست دو پسرش گفت: من پولی برای پرداخت دیه ندارم .زمین کشاورزی را که قبلا فروخته بودم پولش را به پسرانم هم داده ام و آنها می‌توانند همان پول را در عوض دیه بردارند .

با پایان اظهارات این متهم قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند .

کدخبر: 521785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟