پایان قدرت نمایی شبانه 5 شرور در تهران + عکس

به گزارش رکنا، ساعت 3 بامداد 9 آبان امسال بود که صدای تخریب چند خودرو و فحاشی چند جوان در منطقه خانی‌آباد، سکوت شبانه را شکست و اهالی محل از خانه هایشان بیرون آمدند و مشاهده کردند چند جوان سوار بر خودروی پژو 405 خاکستری رنگ اقدام به تخریب سه خودرو کردند و در حال فرار از صحنه هستند.

شش پسر جوان پا به فرار گذاشتند و تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی برای تحقیقات و شناسایی عاملان این قدرت نمایی و تخریب ها وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست پی بردند که پنج جوان چندی قبل به دلیل اختلاف خانوادگی و قدیمی با چند جوان دیگر در خیابان میعاد جنوبی درگیر شدند که برای انتقام گیری به سراغ پسر جوانی می روند و وقتی موفق به تلافی نمی شوند اقدام به تخریب چند خودروی پارک شده در کنار خیابان می کنند.

بدین ترتیب ماموران با اقدامات فنی و پلیسی و شکایت شاکی پرونده، موفق به شناسایی متهمان می شوند تا این که پاتوق چهار جوان در یک قهوه خانه در میدان تره بار ردزنی می شوند و ماموران روز چهارشنبه 15 آبان در یک عملیات غافلگیرانه با حضور در قهوه خانه موفق به دستگیری سه تن از متهمان می شوند و یکی از متهمان با حمله به پلیس و تخریب خودرو قصد فرار از دست ماموران را داشت که ماموران با شلیک چند تیرهوایی چهارمین متهم را هم دستگیر می کنند.

تیم پلیسی پس از بازجویی از چهار متهم، موفق به شناسایی خانه متهم آخر شده و در عملیاتی دیگر آخرین نفر از این گروه شرارت را هم دستگیر می کنند.

در حالی که افسر پرونده اعلام کرده است که پنج متهم سوابق زیادی از قبیل زورگیری، درگیری و قمه کشی دارند اما متهمان اصرار بر بی گناهی و بی سابقه بودنشان دارند.

همه متهمان اصرار بربی گناهی دارند و یکی از آن ها به خبرنگار ما گفت: ما به دلیل دشمنی خانواده دامادشان گرفتار شدیم و خودشان خودروها را تخریب کردند و می خواهند گردن ما بیندازند و فکر نمی کردم مردانی که همراه شاکیان پرونده هستند پلیس باشند به همین دلیل با آن ها درگیر شدم.

شاکی پرونده

پسر جوان که یک مغازه سوپر مارکت دارد به خبرنگار ما گفت: چندی قبل موتورم را به کارواش بردم و قرار شد هر وقت موتورم شسته شد به من زنگ بزنند که آن را بردارم و از کارواش خارج شدم که ناگهان دیدم چهار جوان با قمه و چاقو از یک خودرو پیاده شدند که با سرعت پا به فرار گذاشتم.

وی افزود: آن ها با پسرخاله من اختلاف دارند و چون دستشان به او نمی رسد به سراغ من آمده بودند و این اختلاف نیز مربوط به سه سال قبل است که تمام شده است اما گویا آن ها دست بردار نیستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟