حجم ویدیو: 29.53M | مدت زمان ویدیو: 00:04:41

به گزارش پرونده ،  دکتر سید رضا معتمدی دیروز از حمله یک شهروند به خودروی آمبولانس در حین عملیات خبر داد و گفت  ساعت 22:34 روز 30 مهر گزارشی مبنی بر ایست قلبی ـ تنفسی مرد مسنی در منزل مسکونی خیابان گلبرگ شرقی به سامانه 115 اورژانس اعلام شد که به سرعت اورژانس به محل حادثه اعزام شده و تکنسینهای اورژانس در ساعت 22:44 به منزل بیمار رسیدند.

معاون عملیات اورژانس تهران ادامه داد: همراهان بیمار حین رسیدن تکنسینهای اورژانس، از اضطراب زیادی برخوردار بودند که با توجه به حساسیت موضوع، آمبولانس مقابل پارکینگ منزل همسایه روبه‌رویی، پارک شد البته نحوه پارک به گونه‌ای بود که امکان تردد خودرو از پشت خودروی آمبولانس وجود داشت.

وی تصریح کرد: تکنسینهای اورژانس به سرعت بر بالین بیمار حاضر شده و نسبت به احیا اقدام کردند، در این زمان، همکاران 115 در تماس با تکنسین اعلام کردند که خودروی آمبولانس در نقطه مناسبی پارک نشده و فردی در تماس با 115 خواسته که خودروی آمبولانس جابه‌جا شود.

معتمدی افزود: تکنسینهای اورژانس با توجه به انجام عملیات احیا، سوئیچ خودروی آمبولانس را به یکی از همراهان بیمار دادند و از وی خواستند با مراجعه به مقابل منزل‌، موضوع را به همسایه توضیح دهد که در این حین، همسایه ضمن فحاشی، با یک قمه به همراه بیمار و خودروی آمبولانس حمله‌ور شده و چهار لاستیک خودروی آمبولانس را پنچر کرد.

معاون عملیات اورژانس تهران خاطرنشان کرد: تکنسینهای اورژانس از ماجرای درگیری و پنچر شدن لاستیکهای آمبولانس بی‌خبر بودند و در نهایت پس از انجام اقدامات اولیه، با برانکارد نسبت به انتقال بیمار اقدام کردند.

وی متذکر شد: تکنسینهای اورژانس پس از انتقال بیمار به آمبولانس، با وضعیت ذکر شده مواجه شده که برای انتقال بیمار درخواست حضور آمبولانس دیگری را کردند که آمبولانس دوم در ساعت 23:33 در محل حاضر شد اما متأسفانه با تمام تلاش تکنسینهای اورژانس بیمار فوت کرد.

معتمدی با اشاره به حضور پلیس 110 در محل و بازداشت فردی که با قمه به خودروی آمبولانس خسارت زد، خاطرنشان کرد: علاوه بر شکایت همراهان بیمار از آن فرد، اورژانس تهران نیز با توجه به خسارات وارد شده به خودروی آمبولانس، از آن شخص شکایت کرد.

معاون عملیات اورژانس تهران با بیان اینکه به نظر بنده، طولانی شدن روند انتقال به دلیل اتفاقات به وجود آمده، در مرگ بیمار موثر بوده است، گفت: در زمان ایست قلبی و تنفسی بیماران، ثانیه‌ها اهمیت دارد.

وی یادآور شد: متهم این پرونده فردای روز حادثه با قرار وثیقه آزاد شد!

مرگ بیمار قلبی پس از پنچر کردن آمبولانس با قمه همسایه + تصاویر

مرگ بیمار قلبی پس از پنچر کردن آمبولانس با قمه همسایه + تصاویر

مرگ بیمار قلبی پس از پنچر کردن آمبولانس با قمه همسایه + تصاویر

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟