به گزارش رکنا، چندی قبل دختری 23 ساله به پلیس فتای پایتخت رفت و با در دست داشتن پرونده‌ای با موضوع تهدید و اخاذی گفت: در شبکه اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم که با آیدی خودش پیامی با محتوای طرح دوستی برای من ارسال کرده بود، من هم از روی ساده لوحی تقاضای وی را پذیرفتم و گفت‌و‌گوهایمان آغاز شد. مدتی از آشنایی مان گذشته بود که به وی علاقه‌مند شدم و با پیشنهاد ازدواج از سوی او علاقه من به وی بیشتر و بیشتر شد تا جایی که تصاویر شخصی و خصوصی‌ام را برایش فرستادم. در حالی که نمی‌دانستم که پشت این چهره مهربان، فردی دروغگو وجود دارد و با طرح دوستی قصد سوء‌استفاده از من را دارد. پس از گذشت مدتی از دوستی‌مان از من درخواست مبلغی پول کرد و من برای نشان دادن اعتمادم به وی مبلغ درخواستی را دادم. قرار بود خیلی زود پول را به من برگرداند اما هنوز مبلغ پول را پس نداده بود که مبالغ دیگری درخواست کرد و وقتی با پاسخ منفی من مواجه شد شروع به تهدید و انتشار تصاویرم در فضای مجازی کرد. تاکنون در چندین مرحله مبلغ 20 میلیون تومان از من اخاذی کرده است. ولی دیگر از تهدیدات او خسته شدم و مزاحمت‌های او باعث ایجاد مشکلات روحی و روانی برایم شده است و درخواست رسیدگی دارم.

سرهنگ «تورج کاظمی» رئیس پلیس فتا در این باره گفت: پرونده با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای در دستور کار مهندسین فتا قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند تا اینکه مردی 32 ساله، ساکن محله بلوار فردوس شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی وی در محل سکونتش دستگیر شد و به پلیس فتا انتقال یافت.

‌متهم ‌به ناچار به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد: وقتی که فهمیدم شاکی از انتشار اطلاعات شخصی خود بسیار واهمه دارد از وی اخاذی کردم و طی چندین مرحله مبلغ 200 میلیون ریال از او گرفتم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟