به گزارش رکنا، این حادثه روز دوازدهم بهمن سال 93 هنگام سرقت از خانه‌ای در محدوده پل گیشا اتفاق افتاد. هنگامی که دو سارق از طریق بالکن وارد خانه شده بودند مأموران کلانتری در جریان این سرقت قرار گرفتند و دقایقی بعد خود را به محل رساندند؛ دزدان به محض دیدن مأموران پا به فرار گذاشتند. یکی از مأموران با شلیک هوایی به آنها دستور ایست داد. اما دزدان بی‌توجه به شلیک‌ها فرار کردند تا اینکه مأمور پلیس با شلیک به یکی از سارق‌ها وی را به قتل رساند. پس از این ماجرا بررسی کارشناس اسلحه مشخص کرد که خود مقتول و بعد مأمور پلیس در مرگ این سارق مؤثر بوده‌اند.

صبح دیروز مأمور متهم به‌قتل در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سید عباس حسینی حشمتیان تحت محاکمه قرار گرفت درآغاز جلسه خانواده مقتول خواستار قصاص مأمور پلیس شدند.

سپس متهم در شرح ماجرا به دادرسان دادگاه گفت: من درحالی‌که به‌دنبال دستگیری مقتول بودم در ابتدا با شلیک هوایی دستور ایست دادم اما او اعتنایی نکرد. من هم تصمیم گرفتم به پایش شلیک کنم و مانع فرار او شوم اما او ناگهان ایستاد و در مقابل من قرار گرفت که گلوله به سینه‌اش خورد وحالا از اولیای دم خواستار گذشت هستم. قضات نیز پس از پایان جلسه دادگاه برای تصمیم‌گیری درباره سرنوشت متهم وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 511653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟