دستگیری سارق کیف احیای آمبولانس تهران + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ حیدر مسن آبادی در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود یک ماه و نیم قبل بود که عوامل پایگاه اورژانس مستقر در محدوده این کلانتری به ماموران عملیات این کلانتری مراجعه و اعلام کردند کیف احیای اورژانس سرقت شده است.

وی ادامه داد: تیم عملیات به پایگاه مراجعه و سرنخ های موجود باقیمانده در محل را کشف و ضبط کردند و پس از مدت کوتاهی بالاخره موفق به شناسایی چهره سارق شدند که طی طرح ایست و بازرسی شب گذشته، یکی از عوامل عملیات این کلانتری با توجه به تصویر به دست آمده از سارق او را شناسایی کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دلالت متهم به کلانتری، او در بازجویی های اولیه به سرقت کیف احیای اورژانس اقرار کرد و به این ترتیب با توجه به حساسیت موضوع سریعا دستگیری متهم به مقام محترم قضائی منعکس و حکم ورود به مخفیگاه متهم نیز دریافت شد.

وی ادامه داد: با اعزام ماموران عملیات کلانتری به مخفیگاه متهم، در آنجا کیف مذکور به همراه آلات و ادوات سرقتی و چندین دستگاه ضبط و باند خودرو که همگی سرقتی بودند کشف و ضبط شد.

بنابراین گزارش، در انتها متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟