به گزارش رکنا، این مرد وقتی برای استراحت در نقش همراه بیمار وارد بیمارستان شد، دست به سرقت گوشی موبایل از همراهان بیمار زد.

چندی قبل تعدادی از همراهان بیمار با مراجعه به دفتر انتظامات بیمارستان های شمال تهران در خصوص سرقت گوشی شان در ساعت ملاقات در بیمارستان ها شکایت داشتند.

تحقیقات حکایت از آن داشت که سرقت ها در ساعت ملاقات اتفاق افتاده و ماموران با توجه به این که سارق به عنوان همراه در بخش های عمومی تردد دارد چهره سارق را شناسایی کردند و تصویری از چهره این دزد در اختیار ماموران پلیس بیمارستان ها قرار داده شد.

ماموران بیمارستان ها با کنترل تردد افراد عبوری ، دزد را در بیمارستان شناسایی کردند و موفق شدند وی را که پس از سرقت موبایل یکی از همراهان بیمار، قصد خروج از بیمارستان داشت، دستگیر کنند.

دزد جوان ابتدا اصرار بر بی گناهی کرد اما با دیدن تصاویر ضبط شده دوربین های مداربسته لب به سخن باز کرد و گفت: از یکی از شهرستان ها برای کار به تهران آمدم و چون شب ها محلی برای خوابیدن نداشتم به بیمارستان های شمال تهران مراجعه می کردم و در قسمت استراحت همراهان بیمار می خوابیدم تااین که یک شب گوشی یکی از همراهان را سرقت کردم و این اولین سرقت باعث شد که در طول یک ماه اخیر که در تهران حضور دارم دست به سرقت 20 گوشی موبایل بزنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟