دستگیری تخریب‌کنندگان مراتع ملی در بیله‌سوار

به گزارش رکنا، محسن اناری  اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر برداشت غیرمجاز ریشه شیرین و تخریب مراتع ملی بیله‌سوار این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تخریب مراتع ملی و طبیعی جرم محسوب می‌شود، افزود: با همکاری منابع طبیعی شهرستان بیله‌سوار افرادی که اقدام به تخریب مراتع ملی می‌کردند دستگیر شده و در شعبه دادستانی بیله‌سوار برای آن‌ها پرونده تشکیل شد.

دادستان عمومی انقلاب شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: برای متهمان این پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن کیفرخواست شفاهی صادر شد و دادستانی با تخریب‌کنندگان منابع طبیعی و انفال عمومی با کسی مماشات نخواهد داشت و برخورد قاطع و قانونی در این خصوص انجام می‌دهد.

این مقام قضایی با هشدار به تخریب‌کنندگان اراضی ملی گفت: همانطور که تاکنون این شهرستان در زمینه جلوگیری از تصرف اراضی ملی در استان پیشتاز بوده، موضوع تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز همچنان با جدیت زیاد پیگیری خواهد شد و در روزهای آتی نیز موضوع تخریب‌های هکتاری در دستور کار دادستانی ساوجبلاغ قرار می‌گیرد.

وی ضمن هشدار به تخریب کنندگان اراضی ملی اعلام کرد: دستگاه قضایی حساسیت ویژه‌ای به بحث صیانت و حفاظت از منابع طبیعی و انفال عمومی داشته و بدون اغماض با تخریب کنندگان منابع ملی و طبیعی برخورد قاطع می نماید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟