به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن افغان با همفکری معشوقه اش شوهرش را به طرز هولناکی به قتل رساند.

گزارش مقامات افغانستان حاکی از آن است که زنی جوان با همفکری معشوقه شیطان صفتش شوهرش را که کارگر یک ساختمان بود با تبر سلاخی کرد.

این جنایت وحشتناک در حالی رخ داد که مقتول از محل کارش زودتر به خانه بازگشت و با صحنه منزجرکننده از همسرش در حالی که برهنه در آغوش مردی غریبه بود مواجه شد.

عاطفه 25 ساله که تازه یک سال از شروع زندگی مشترکش با عباس گذشته بود بدون توجه به نگاه های همسرش با کمک معشوقه هوسبازش با تبری که گوشه خانه مخفی کرده بود تا با آن همسرش را در خواب سلاخی کند به سمت شوهرش حمله ور شد و با ضرب و شتم سر مرد جوان را از بدنش جدا کرد.

پس از قتل زن جوان به همراه دوست پسرش جسد تکه شده مقتول را زیر تخت خواب اتاقشان دفن کرد و با همفکری معشوقه اش از خانه فرار کرد.

پلیس افغانستان پس از گذشت 6 هفته که از مفقودی عباس گذشته بود با شکایت خانواده وی به اداره پلیس وارد ماجرا شد و توانست با پیگیری و بررسی خانه زوج جوان با جسد بدون سر عباس در زیر تخت خواب مواجه شود.

پس از گذشت مدتی که پلیس پیگیری های لازم را برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت هولناک انجام داده بود عاطفه در دام پلیس گرفتار شد و با اعتراف به قتل همسرش و لو دادن معشوقه اش روانه زندان شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟