به گزارش رکنا ، به مناسبت ایام ماه ذالحجه و دهه ولایت ۴ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر از محل موقوفات آزاد شدند.

 حجت الاسلام اسماعیل پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی منسجمی در سراسر کشور انجام شد تا به مناسبت ماه ذالحجه وعید ولایت تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

مدیر کل اوقاف استان بوشهر افزود: در راستای اجرای تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با هدف دست‌گیری از زندانیان نیازمند و بازگرداندن آرامش و امنیت به خانواده آنان، توسط سازمان اوقاف وامورخیریه کشور واداره کل اوقاف و امور خیریه استان با همکاری اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان و با محوریت و برنامه ریزی مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا ۲۸۰ نفر زندانی جرایم غیر عمد با بدهی بالغ بر دو میلیارد تومان در سراسر کشور آزاد شده اند که میزان بدهی ۴ زندانی بوشهری به یک 120 میلیون تومان بود که با پرداخت این مبلغ به شاکیان به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

حجت الاسلام اسماعیل پور اظهار داشت: از جمله برنامه‌هایی که در راستای تقویت همکاری با اداره کل زندانها در دستور کار قرار گرفته، برگزاری دوره های آموزشی حفظ قرآن کریم ویژه زندانیان و نشستهای تخصصی در آستان متبرکه استان برای خانواده زندانیان، زوجهای جوان، افراد و جوانان در معرض خطر و ابتلا به آسیبهای اجتماعی و... خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟