تعطیل یک باشگاه بیلیارد در البرز / برای جوانان نقشه های شوم می کشیدند

به گزارش رکنا، رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از اجرای طرح بازدید از باشگاه های ورزشی و بیلیارد در سطح استان خبر داد و گفت: یک باشگاه بیلیارد در استان پلمب شد.

عباس شاهی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از اجرای طرح بازدید از باشگاه های ورزشی و بیلیارد در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای نظارت بر باشگاه های ورزشی و بیلیارد و جلوگیری از جرائم و تخلفات مربوط به این صنف، طرح بازدید از صنف یاد شده در دستورکار اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز بیان کرد: افراد سودجو به دلیل اینکه اغلب مراجعه کنندگان باشگاه های ورزشی و بیلیارد جوانان و نوجوانان هستند با نفوذ به این اماکن قصد آلوده کردن نامبردگان را دارند و در زمینه های مختلف نقشه های شومی برای آن ها کشیده اند که پلیس اماکن با بازدیدهای منظم و مستمر از بروز مشکلات برای خانواده ها پیشگیری می کند.

وی گفت: در این طرح که به صورت همزمان در سطح استان به اجرا درآمد از 143 واحد صنفی بازدید به عمل آمد، برای 31 واحد اخطاریه پلمپ صادر و به 79 واحد نیز تذکر داده شد؛ همچنین از 11 واحد متخلف تعهد کتبی گرفته شده و یک باشگاه بیلیارد نیز پلمب شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟