ماجرای طلاق گرفتن نگار جواهریان از رامبد جوان بعد از تولد دخترشان در کانادا

به گزارش رکنا، ازدواج و طلاق سلبریتی‌ها همیشه بحثی جذاب و جنجالی برای مردم عادی بوده است. با رونق شبکه‌های اجتماعی اخبار زندگی خصوصی افراد مشهور مورد توجه زیادی قرار گرفته است. هر چند که این توجه ممکن است به مذاق برخی از ستاره‌ها مانند رامبد جوان خوش نیاید!  هنرمندی که خبر جدایی‌ اش از سحر دولتشاهی و ازدواجش با نگار جواهریان به یکی از مباحث جنجالی در شبکه‌های اجتماعی منجر شد‌ و دوباره زندگی خصوصی او را به خبر اول برخی رسانه ها تبدیل کرد. زمزمه‌ای که این روز‌ها در محافل خصوصی و فضای مجازی شنیده می‌شود این است که رامبد جوان و نگار جواهریان از یکدیگر جدا شده‌اند.

رامبد جوان

شایعه جدایی نگار و رامبد از کجا آب می‌خورد

برخی از کسانی که هنرمندان را در اماکن عمومی و هنری رصد می‌کنند می‌گویند مدتی است رامبد جوان با نگار جواهریان رویت نشده و همین حرف و حدیث‌ها به این شایعه دامن زده که این دو هنوز به وصل نرسیده، از هم منفصل شده‌اند! گرچه برخی دیگر معتقدند که ازدواجشان همچنان پابرجاست و آن‌ها برای اینکه شایعات و حاشیه‌های دردسرساز دامن آن‌ها را نگیرد ترجیح داده اند کمتر در فضای عمومی با هم ظاهر شوند یا عکسی مشترک در اینستاگرام منتشر کنند.

استدلال دیگری که برخی برای عدم توافق نگار جواهریان و رامبد جوان بر سر زندگی مشترک مطرح می‌کنند‌، افت سری جدید برنامه خندوانه است. بله درست خواندید. افت سری جدید خندوانه را بعضی از هموطنان مهر تاییدی بر شایعه جدایی این زوج سرشناس می‌دانند. آن‌ها می‌گویند که رامبد جوان این روز‌ها سرحال و پرانرژی نیست و همین مسئله باعث پایین آمدن کیفیت کارش در برنامه خندوانه شده است.

رامبد جوان

واکنش‌ها به خبر جدایی این زوج چه بوده است؟

البته این خبر هنوز از سوی هیچ منبع موثقی تایید نشده است. برخی از رسانه‌ها خبر این جدایی را چیزی بیش از شایعه و کذب ندانسته‌اند، اما در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر بین طرفداران واقعیت این خبر و مخالفانش جنگ داغی به راه افتاده است.

رامبد جوان و نگار جواهریان در برابر موجی که این خبر راه انداخته است هنوز هیچ عکس العملی نشان نداده‌اند. اما عکس‌هایی از حضور این رامبد جوان و نگار جواهریان با فاصله از هم در پشت صحنه تئاتر منتشر شد که انتظار می‌رفت به شایعات پایان دهد؛ ولی گویا هیجان این شایعه به قدری زیاد است که هنوز پایان نیافته است.

رامبد جوان

ماجرای طلاق قبلی رامبد جوان چه بود؟

رامبد جوان که در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرده بود پس از چند سال زندگی مشترک از او جدا شد. جوان چند سال بعد و در ۳۶ سالگی با سحر دولتشاهی ازدواج کرد. در سال ۹۳ زمزمه‌های جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست.

در همین روز‌ها رامبد جوان که مهمان برنامه زنده بعضیا از شبکه سوم سیما با اجرای علی ضیا بود در بخشی از برنامه در پاسخ به سوال مجری که از وی خواست در مورد زندگی شخصی و زناشویی اش (طلاق) توضیح دهد چنین گفت: ترجیح می‌دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوصی ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم.

اگر می‌خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می‌کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است. باید منتظر ماند و دید مجری و تهیه کننده خندوانه بالاخره در برابر این خبر واکنشی نشان خواهد داد یا نه.

رامبد جوان

پایان شایعه

این زوج در صفحات شخصی اینستاگرام، عکسی را منتشر کردند که آنها را در کنار هم و در جمع بچه های خیریه بهشت امام رضا(ع) نشان می دهد و در عکس، هرکدام دیگری را تگ کرده اند. همچنین رامبد جوان طی کامنتی در زیر همان پست گفته است که «امیدوارم دیگه با دیدن این عکس فهمیده باشین طلاق شایعه ای بیش نبوده است.»

بسیاری از کاربران معتقدند که این حرکت جواب دندان شکنی به افرادی بود که این روزها در مورد این زوج موفق شایعه ساختند. عده ای دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که بهتر است که هر کس به جای شایعه سازی، در زندگی خود دقیق تر شود. بسیاری از کاربران نیز از اینکه در انتشار و دامن زدن به این شایعه سهیم بودند، اظهار پشیمانی کردند. البته ناگفته نماند که عده کمی همچنان بر سر شایعه خود هستند و عنوان کردند که این عکس قدیمی است چرا که همه لباس تابستانی و آستین کوتاه بر تن دارند.

رامبد جوان

بیوگرافی کوتاه

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در محله تهران، بازیگر و مجری است. تحصیلات خود را تا دیپلم بیشتر ادامه نداده و یک خواهر بزرگ تر از خود به نام پوپک دارد. خانواده اش اصالتا اهل تبریز و ترک زبان هستند تا به حال سه بار ازدواج کرده و دوبار طلاق داده یا گرفته است! نام کاملش رامبد جوان تبریزی و متولد محله شهر آرا تهران است.

رامبد جوان

ننه مریم پرستارم

«من ننه مریمی‌ داشتم که مرا بزرگ کرد، خانم مسن لری با دامن‌ های بلند که آبله رو بود، ما خیلی همدیگر را دوست داشتیم، خدا رحمتش کند آن زمان پدر و مادرم سرکار بودند و ننه مریم از صبح تا شب می‌ زد و من بالا و پایین می‌ پریدم!» همه چیز خیلی لذت بخش بود شاید نتیجه همان روزها بود که از جایی به بعد شاد شدن انتخاب من شد.

شروع و شهرت

فعالیت هنری اش را از تئاتر شروع کرد. با معرفی فرهاد جم رامبد جوان در یک ایپزود از سریال همسران بازی کرد سپس بیژن بیرنگ (کارگردان) از بازی او خوشش آمد و از وی برای بازی در خانه سبز کنار خسرو شکیبایی در سال 1375 دعوت کرد این سریال سکوی پرتاب وی برای شهرت و ادامه فعالیت هنری بود، حضورش در سریال ولایت عشق در نقش امین عباسی و سریال کت جادویی چهره اش را بسیار محبوب کرد.

رامبد جوان

ازدواج اول

جوان در دهه 70 با ماندانا روحی که مانند او هنرمند بود ازدواج کردند و خطبه عقد این دو هم توسط سید محمد خاتمی رئیس جمهور وقت خوانده شد. در هر حال تنها چند سال بعد زندگی زناشویی این دو به بن بست رسیده و از یکدیگر طلاق گرفتند.

ازدواج دوم

رامبد جوان در 27 اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج کرد. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد، دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و از آن طریق با خواستگاری جوان با وی ازدواج کرد اما این وصلت هم در نهایت شش سال بعد در سال 1393 به جدایی ختم شد.

ازدواج سوم

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت و البته مدت ها طول کشید تا به صورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان از ازدواج خود پرده برداری کنند. بر اساس اذعان دوستانشان آنها در کشور یونان با یکدیگر به صورت رسمی در سال 95 ازدواج کردند، این دو در برنامه خندوانه نیز با یکدیگر همکاری می کنند.

فیلم نگار تقدیم به همسرم

رامبد جوان در مصاحبه ای که بعد از نشست خبری فیلمش بنام نگار انجام داد گفت : «فیلم نگار بهترین هدیه به همسرم نگار جواهریان بود.»

عدم علاقه به فوتبال

«من از بچگی همین قدر پر جنب و جوش و پر هیجان بودم اما نمی دانم چرا هیچ وقت به فوتبال علاقه مند نشدم. این علاقه بعدها هم در من ایجاد نشد و با وجود اینکه دوستان فوتبالیست کمی ندارم.هیچ وقت به عنوان یک طرفدار فوتبال نتوانستم خودم را نشان دهم!»

رامبد جوان

ستاره های مورد علاقه

«استیو مک کویین را خیلی دوست داشتم و عاشقش بودم. به این دلیل که موتورسواری، رانندگی و تیراندازی بلد بود و در فیلم ها به زن ها کم توجه بود! بروسلی و جکی چان را هم دوست داشتم.»

خنداونه

«ایده اولیه این برنامه خندوانه از سال 85 در ذهن من بود. اما شرایط ساخت آن به دلایل مختلف پیدا نمی شد بالاخره همه چیز با هم جور شد و با درایت و پشتیبانی خوب مدیر محترم شبکه نسیم، یعنی دکتر کرمی که بسیار مدیر فوق‌ العاده‌ای هستند، توانستم این برنامه را با یک گروه کاملا حرفه‌ ای و دوست‌ داشتنی روی آنتن ببرم.»

3 اصل زندگی رامبد جوان

«من در زندگی ام سه اصل دارم؛ اول اینکه نمی دانم تا چه زمانی زنده هستم پس به اتفاق‌ های قبل و بعد فکر نمی کنم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. دوم اینکه دوست دارم از لحظه‌ هایم لذت ببرم و به نظرم کسی که تمام مدت ذهنش درگیر مسائل مختلف است، نمی تواند حال خوشی داشته باشد، سوم اینکه من وقتی قرار است کاری انجام دهم، به حرف‌ های دیگران توجهی نمیکنم و کارم را انجام می دهم.»

اگر بازیگر نمی شدم؟!

«موزیسین! اگر موزیسین نمی‌ شدم، جراح زیبایی می‌ شدم. اگر جراح زیبایی نمی‌ شدم بوکسور می‌ شدم، اگر بوکسور نمی‌ شدم، قهرمان شطرنج و اگر همه اینها نمی‌ شدم حتما یک چوپان می‌ شدم!»

تعطیلی خندوانه به علت بچه دار شدن

«حرفه ما طوری است که همه وقت‌مان را می‌ گیرد اما اولویت من خانواده‌ ام است و تصمیم دارم خانواده‌ ام را گسترش دهم. هر کسی در زندگی‌ خود یک اولویتی دارد و من هم دوست دارم از این به بعد وقت بیشتری در کنار همسر و فرزندم داشته باشم به همین دلیل خندوانه در فصل پنجم فعلا تا یک سال آینده تولید نخواهد شد.»

جوایز و افتخارت

● سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بهمن ۱۳۹۱ برای فیلم گناهکاران

● بهترین برنامه تلویزیونی در جشن حافظ تیر ۱۳۹۴ برای خندوانه

● جایزه بهترین کارگردانی دوره بیستم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را در سال ۱۳۸۴ برای فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه

● اکران شش میلیاردی فیلم ورود آقایان ممنوع، اکران این فیلم در ۲۹ مین جشنواره فجر و انتخاب این فیلم به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های رمضان سال ۱۳۹۰

جزییات از زندگی

● در دوران کودکی همسایه دیوار به دیوار رضا شفیعی‌جم بوده‌است.

● مدتی را به ساختن «تیزر» مشغول بوده‌است.

● در فیلم گمگشته فقط در یک نمای کوتاه در فیلم حضور دارد.

● در آخرین برنامه ۹۰ در سال ۱۳۹۰ به عنوان مهمان حضور پیدا کرد.

کارگردانی چهار سریال

رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌ های گم‌ گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را به‌ عهده داشته‌ است که مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد، مجموعه در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

سریال مسافران با حضور خودش و سحر دولتشاهی جز سریال های به یادماندنی تلویزیون می باشد که مورد استقبال مردم قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟