جنجال ازدواج همسر سابق رامبد جوان با مرد سرشناس ایران + تصاویر

به گزارش رکنا، شایعه ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی در فضای مجازی  مدام دست به دست و تکرار شد. شایعه ای که طبق آن قرار بود هنرمندان بی حاشیه، همایون شجریان و سحر دولتشاهی با یک دیگر ازدواج کنند.

همایون شجریان هنرمندی است بسیار توانمند و بی حاشیه که فقط به هنر خود، یعنی موسیقی فکر می کند. این هنرمند ارزنده که اخلاقی نیکو نیز دارد، هرگز به دام شایعه ها نیفتاده و نخواهد افتاد؛ به طوری که حتی در رسانه ها نیز کمتر گفتگویی از او منتشر  می شود. این موضوع نشان دهنده آن مهم است که همایون شجریان علاقه ای به جار و جنجال رسانه ای ندارد و هنرش ، معرف اوست.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی نیز از جمله بازیگران بی حاشیه ای است که دقت او بیشتر معطوف به هنر خویش است ، نه سر و صدای رسانه ای.

شایعه سازان فضای مجازی که حیات خود را در برهم زدن آرامش مردم می‌بینند، این بار تیرهای شایعه خود را به سمت 2 هنرمند بی حاشیه شلیک کرده اند تا برای دقایقی هم که شده صفحه مجازی آنان تعدادی بازدید کننده داشته باشد.

ممکن است شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی حقیقت داشته باشد، اما تا زمانی که این دو هنرمند نخواهند آن را اعلام کنند، کسی حق ندارد آن را در فضای مجازی دست به دست کند.

این کار، شکستن حریم خصوصی مردم است و مسوولان امر باید با اینگونه افراد خطا کار برخورد کنند تا فضای مجازی بیش از این آلوده نشود.

بعضی کاربران فضای مجازی به خبر ازدواج مجدد همایون شجریان واکنش های متفاوتی نشان دادند. اما تا به این لحظه هیچ یک از طرفین ماجرا خبر این ازدواج را تایید یا تکذیب نکردند.

به نظر می‌رسد کنسرت نمایش «سی» و همکاری «سحر دولتشاهی» و «همایون شجریان» با یک دیگر اساس ساز این اخبار شده باشد.

همایون شجریان با سحر دولتشاهی

همسر فعلی همایون شجریان «گیتا خوانساری» خواهر همسر پدرش یعنی « محمد رضا شجریان » است و همسر سابق سحر دولتشاهی نیز مرد خندوانه یعنی « رامبد جوان » بوده است. اگرچه این خبر در فضای مجازی با واکنش کاربران مواجه شد و شوخی های متفاوتی را در پی داشت.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

اساس فعالیت تئاتر، سینما ، تلویزیون

تولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸

تهران ، ایران

پیشه بازیگر

سال‌های فعالیت از سال ۱۳۸۰ تاکنون

مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات نمایشی و لیسانس مترجمی زبان فرانسه.سحر دولتشاهی «زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران » بازیگر ِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران هست.او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد.

بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان درسال ۱۳۸۸ برایش نامزدی جایزهٔ برترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن منزلٔ سینما را در پی داشته هست.

سحر دولتشاهی توانست در سی و سومین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر، سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم عصر یخبندان به دست بیاورد.

آغاز فعالیت هنری او با تئاتر بود، که اگرچه بازی در تئاتر، موقعیت‌های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد.

همین حضور در صحنه تئاتر بود که منتهی به آشنایی او با رامبد جوان شد.

دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد ودر ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

ازدواج مجدد سحر دولتشاهی

تحصیل مهم تر از هنر!

یکی از مسائلی که در منزل ما به نوعی اهمیت داشت این بود که تحصیل کنیم و هنر همه وقت در کنار درس مطرح بود. همه  اعضای خانواده به کتاب خواندن، فیلم مشاهده، موسیقی و کلا مبحث هنر علاقه داشتند و البته دارند و مخاطب جدی آن می باشند اما ترجیحشان این است هنر منبع درآمد و کار اصلی نباشد؛

به همین علت تحصیلکرده گرایش های دکتری یا مهندسی می باشند.

خانواده یعنی همه چیز

نگاه خانواده به کارهایم برایم با اهمیت است چون انها همگان هم تحصیلکرده می باشند و هم واقعا نگاهشان را فارغ از این که من عضوی از خانواده هستم به زبان می آورند.

یعنی الزاما فقط نمی‌گویند «چه میزان فیلم خوبی بود» یا «چه میزان موثر بازی کردی».

برای همین گاهی بعد از تماشای فیلمی از من مدتی با هم دیگر می نشینیم و بحث می‌کنیم.

سحر دولتشاهی

زندگی متعادل یک مهرماهی

سعی من این است که دو مبحث کار و زندگی شخصی ام را تا آنجا که می‌شود از هم جداسازی کنم. بخش بزرگی از زندگی آدم ها کار است و هر شغلی بسته به نوعش، تاثیر مستقیم و غیرمستقیم خودش را بر زندگی می‌گذارد و این دقیقا طبیعی هست. من متولد مهر ماه هستم و می‌گویند. نشانه مهرماهی ها ترازو است. برای همین این موضوع باعث ایجاد تراز در من می شود.

یک خانواده قهرمان

من به شکلی عاشق ورزش هستم و ورزشکاران را دوست دارم. مادرم در ورزش حرفه ای هستند. ایشان نایب رئیس فدراسیون شنا می باشند و پدرم هم در تورهای دوچرخه سواری فعالیت می کنند.  با دوچرخه دور اروپا را گشته اند. بودن من در این خانواده باعث شد تا خیلی به ورزش اهمیت بدهیم.

ازدواج همایون شجریان

سحر دولتشاهی باحضور در برنامه ۳۵ با اجرای فریدون جیرانی به بیان نکاتی از زندگی شخصی اش پرداخت.

بازیگر فیلم «نیمرخ ها» در مورد ۱۶ مهر ماه ۱۳۵۷ گفت:

این تاریخ تولد من است و روز مهرگان و این مهر برای من شبیه شعار زندگیم هم است.

دولتشاهی در مورد کلمه پدر و مادر گفت: نقطه قوت من میباشند و تقریبا آغاز و جوانی همه ی چیزهایی که دنبالش رفتم پدرم برام ایجاد کرد و مادرم حمایتم می کرد و بسیار زن قوی و موفقی بود.

وی در مورد سینما گفت: خیلی سینما می رفتم و فیلم می دیدم ولی این تاریکی گذشته از فیلم همه  وقت برای من تپش قلب جذابی دارد.

سحر دولتشاهی

هیچ وقت جسورانه عاشق نشدم

دولتشاهی در مورد عشق زمان نوجوانی گفت: عشق این زمان هیجان انگیز هست و زمانی که به عشق زمان نوجوانی فکر می کنم برایم هیجان انگیز است، اگرچه من خیلی آدم محتاطی بودم و خیلی جسورانه عاشق نشدم که بتوانم راجع به عشق حرف بزنم.

وی در مورد تماشای فیلم در زمان نوجوانی گفت: در آن زمان خیلی فیلم می‌دیدم و با مشاوره آدم هایی فیلم می‌دیدم که خیلی مفید بود و نخستین فیلمی که به یاد دارم «چریکه تارا» هست.

دولتشاهی در مورد کلمه شایعه، طلاق از رامبد جوان و حسادت گفت: شایعه خیلی بده، طلاق خیلی سخته، منم حسادت دارم و همه  دارند.

همایون شجریان

همایون شجریان «۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ تهران» خواننده موسیقی سنتی ایرانی و نوازنده تنبک و کمانچه هست. او پسر محمدرضا شجریان و برادر مژگان شجریان است.

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای سرشار از موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان هست و از کودکی علاقه به موسیقی و ریتم در او پدیدار بود؛ تا آن که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگ‌فر به فراگیری تکنیک و تشخیص ریتم که اساس موسیقی هست پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد. از ده‌سالگی به همراه خواهرانش نزد پدر آواز را آغاز کرد و در زمان بلوغ هر روز تکنیک آواز و صداسازی را به‌ صورت فشرده فرا گرفت. در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و کمانچه را همچون ساز تخصصی خود گزینه کرد و در خارج از هنرستان به ادامه فراگیری آن نزد اردشیر کامکار و آشنایی با تار و سنتور به صورت موبایل پرداخت.

همایون شجریان

او از سال ۱۳۷۰ به‌همراه محمدرضا شجریان در کنسرت ‌های کشور آمریکا ، اروپا و ایران «با تنبک» همراهی کرد و از ۱۳۷۸ به بعد در صحنه کنسرت‌ها به هم‌خوانی با پدرش پرداخت.

نخستین اثر با حضور او ذکر ایام نام دارد که در آن اثر همایون شجریان تنبک نوازی را بر عهده داشته است.

همایون شجریان کنسرت‌های بیشماری را با بزرگان موسیقی ایفا کرده و آثار زیادی رابه همراه آنان در ایران و دنیا توزیع کرده‌ است که می توان به مجموعه کنسرت‌های «بی تو بسر نمیشود» و «فریاد» اشاره کرد که هر دو اثر درسال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ نامزد دریافت جایزه گرمی شدند.

همایون شجریان

نخستین مجموعه همایون شجریان که به تنهایی خوانندگی آن را بر عهده داشت «نسیم وصل» نام دارد که موزیک‌ سازی آن را محمدجواد ضرابیان بر عهده داشته‌ است درسال ۱۳۸۲ توزیع شد؛ این سرآغازی بود بر اجرای کنسرت‌ها و مجموعه‌های مستقل او.

وی پس از آن درسال ۱۳۸۳، دو مجموعه شوق دوست و ناشکیبا را توزیع کرد ودر سال ۱۳۸۴ نقش خیال رابه موزیک‌سازی علی قمصری به بازار ارائه کرد که با استقبال فراوانی مواجه شد. پس ازآن در مهر ماه ۱۳۸۵ مجموعه با ستاره‌ها که حاصل همکاری او با محمدجواد ضرابیان به شمار می رود را به بازار ارائه کرد. در سال ۱۳۸۷ دو مجموعه قیژک کولی و خورشید آرزو را با همکاری گروه دستان توزیع کرد. او آب، نان ، آواز رابه آهنگسازی علی قمصری درسال ۱۳۸۸ و مجموعه شب جدایی را درسال ۱۳۸۹ توزیع کرد.

درسال ۱۳۹۰ او مجموعه شوق نامه و ای جان جان بی‌من مرو را ارائه کرد. مجموعه شوق نامه به نوعی بازیابی تصانیف منسوب به عبدالقادر مراغه‌ای است. که حاصل ۴ سال تلاش گروهی به سرپرستی محمدرضا درویشی هست.

اگرچه همایون شجریان تا سال ۱۳۸۸ پدرش را در اجراها همراهی می کرد. این 2 مدت زمانی عضو گروه آوا بودند و در این زمان 2 مجموعه غوغای عشق‌بازان و کنسرت محمدرضا شجریان و گروه آوا ایفا و به بازار ارائه شدند.

ترانه «وطن» بر اساس شعری با همین نام از سیاوش کسرایی از کارهایی بود که همایون شجریان چندی گذشته از خرداد ۱۳۸۸ توزیع کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟