کشف ۳۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری با تشریح عملکرد سه ماهه نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۲۸ باند بزرگ مواد مخدر در این استان توسط نیروی انتظامی شناسایی و متلاشی شدند و هشت نقر قاچاقچی در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسیدند.

وی بیان کرد: همچنین ۲۵۰ دستگاه خودرو در رابطه با قاچاق موادمخدر توسط نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان توقیف شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۲۸ مورد عملیات در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام شده است گفت: ۶۳۶ مرحله طرح مقابله و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر توسط پلیس در این استان انجام شده است.

وی بیان کرد: ۱۴ منزل و محل در حوزه فروش مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در سیستان و بلوچستان پلمپ شده است.

سردار قنبری اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند و تاکنون در این زمینه به موقفیت‌های چشمگیری دست یافته است.

وی با اشاره به دستاورد‌های نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت گفت: سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در سیستان و بلوچستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین ۱۷۰ باک اضافی از اتوبوس‌ها و ماشین‌های سنگین در این استان کشف شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت به دنبال دانه درشت‌ها هستیم و با تمام توان با این افراد برخورد خواهیم کرد.

سردار قنبری اظهار داشت: ۶۵ مرکز دپوی قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان توسط نیروی انتظامی کشف شده و این روند با جدیت تمام همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟