به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار محمد قنبری، رئیس پلیس Police استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق Contraband موادمخدر، ماموران انتظامی شهرستان های سرباز و ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس موادمخدر استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری موادمخدر در یکی از روستاهای شهرستان سرباز، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو موادمخدر را در 5 بابمنزل مسکونی در یکی از روستاهای حاشیه ای شهرستان سرباز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد محل های دپوی مواد شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی Smuggler در این رابطه، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منازل موفق به کشف یک تن و 178 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح کلاش، 3 تیغه خشاب و مقادیر قابل توجهی مهمات شدند.
قنبری با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر که به صورت مشترک توسط شهرستان های کنارک و سراوان انجام شد، اظهار داشت: ماموران انتظامی این دو شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل منطقه، موفق شدند در یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ ضمن دستگیری 2 قاچاقچی و توقیف 2 دستگاه خودرو لندکروز، یک تن و 378 کیلوگرم تریاک، 141 کیلو گرم حشیش و یک قبضه سلاح کلاش را به همراه 5 تیغه خشاب کشف کنند.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه سخنان از شناسایی یک باند دیگر توزیع کننده موادمخدر در یک عملیات پلیسی موفق خبر داد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان دلگان باند مسلح دیگری را که در حال جا به جایی موادمخدر بودند، در منطقه حیدرآباد در منزلی شناسایی می کنند که قاچاقچیان به محض مشاهده تیم های عملیاتی پلیس با آنها درگیر شده و از صحنه متواری شدنند، ماموران در پاکسازی منطقه، 2 تن و 310 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق موادمخدر است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مدیر کارخانه گفت عاشقم شده و مرا صیغه کرد / خشکم زد وقتی گفت صیغه ات تمام شد برو!

کلاهبرداری 4000 میلیاردی از یک بانک در تهران

داماد بدجنس نوعروسش را فروخت!

بازیگران سینمای ایران مرد اعدامی را از پای چوبه دار نجات دادند +عکس

فرزاد با نیت شرورانه بارها نوشین 17 ساله را به خانه ای برد

راز بی حیایی نغمه و ستاره در خانه همسایه چه بود؟!

کشف جسد بازیگر مشهور در خانه ویلایی اش + عکس

2 زن مچ مرد بی حیا را در سرویس بهداشتی زنان گرفتند / او با گوشی اش فیلم می گرفت + فیلم

تلاش قاضی یک پرونده اعدام، معلم فیزیک آبادانی را از مرگ نجات داد

قتل عام به خاطر قهر کردن همسر +عکس

نکبت یک مرد دامان زن و فرزندش را آلوده کرد+عکس

راز جسد سوخته پسر 7 ساله در نزدیک فرودگاه آبادان چیست؟

وقتی زن صیغه ایم را روی نیمکت پارک ملت همراه 2 جوان غریبه دیدم، با چاقو به جانش افتادم

کدخبر: 387185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟