آخرین خبر از دختر آزاری قزوین / دادستان تشریح کرد + عکس

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل پرونده قضایی برای مادر کودک 6 ساله قزوینی فرزندش را مورد تنبیه سخت بدنی قرار داده بود خبر داد.

محمد قاسمی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: پس از انتشار اخباری مبنی بر ایراد ضرب دختری 6 ساله  توسط مادرش در یکی از شهرهای قزوین که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد، دادستانی بر اساس وظیفه ذاتی خود به موضوع ورود کرده و پرونده قضایی را در یکی از شعب بازپرسی تشکیل داد.

وی با بیان اینکه این پرونده هم‌اکنون در مراحل رسیدگی و مقدماتی است، تأکید کرد: از مددکاران و کارشناسان اداره بهزیستی خواسته شده تا برای رسیدگی به وضعیت کودک در بیمارستان حاضر شوند.

دادستان قزوین ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از والدین کودک و شاهدین حادثه مشخص شده که کودک و مادرش در منزل پدربزرگ کودک حضور داشتند و درساعت 3 نیمه شب روز جمعه 7 تیرماه کودک مشغول بازی و شیطنت کودکانه بوده که مادرش عصبانی شده و حسب اظهار وی با پرتاب کردن کلید بطرف کودک، یکی از کلیدها در سر کودک فرو رفته و موجب خون‌ریزی می‌شود.

قاسمی بیان کرد: کودک بعد از این حادثه فورا به درمانگاه محل و سپس به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل می‌شود که بلافاصله با عمل جراحی، کلید از سر کودک خارج شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری می‌شود.

وی عنوان کرد: شب گذشته رییس کل دادگستری و دادستان قزوین با حضور در محل بیمارستان و گفتگو با مدیریت و کادر درمان در جریان روند درمان قرار گرفته و از کودک نیز عیادت کردند.

دادستان قزوین با اشاره به اینکه حال عمومی کودک مساعد است، تأکید کرد: تحقیقات در این پرونده همچنان از سوی بازپرس ادامه دارد و اخبار تکمیلی از سوی روابط عمومی دادگستری استان قزوین متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟