براساس گزارش های دریافتی تاکنون، 95 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 35 نفر کشته و 81 نفر زخمی شده اند.

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا پنج نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرده است. در تیراندازی در کلوب شبانه ای در شهر دورهام در ایالت کارولینای شمالی نیز سه نفر زخمی شدند.

تیراندازی در شهر اندرسون در ایالت کارولینای جنوبی نیز یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت. پلیس اعلام کرد ضارب سوار بر موتورسیکلت به چند نفر در خیابان تیراندازی کرده و سپس گریخته است. تیراندازی در شهر اَبوایل در ایالت کارولینای جنوبی نیز سه کشته و یک زخمی برجای گذاشت. در حادثه ای در شهر فرسنو در ایالت کالیفرنیا نیز دو نفر زخمی شدند.

در حادثه ای در شهر برونکس در ایالت نیویورک نیز دو نفر از جمله یک نوجوان هفده ساله زخمی شدند. تیراندازی در کلوب شبانه ای در شهر ساوت بند در ایالت ایندیانا نیز یک کشته و 10 زخمی برجای گذاشت. دو نفر نیز در تیراندازی در شهر ممفیس در ایالت تنسی زخمی شدند. تیراندازی در کلوب شبانه ای در شهر کلمبوس در ایالت اوهایو نیز پنج زخمی برجای گذاشت.

در تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی در شهر لاجولا در ایالت کالیفرنیا یک نفر کشته شد و سه نفر دیگر زخمی شدند. در حادثه ای در شهر فونیکس در ایالت آریزونا نیز دو نفر کشته شدند. در حادثه ای در شهر سیاتل در ایالت واشنگتن نیز سه نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر ممفیس در ایالت تنسی نیز یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

22 مورد از تیراندازی های گزارش شده در شبانه روز گذشته هیچ قربانی (زخمی یا کشته) در پی نداشت.

مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت شنبه تا یکشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 129 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 46 نفر کشته و 90 نفر زخمی شده اند. 26 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 224 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 81 نفر کشته و 171 نفر زخمی شده اند.

با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی های بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز سه شنبه منتشر می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 484649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟