عکس 16+ / لحظه شلیک گلوله مرگبار بر سینه مرد همسایه ! / در مشهد رخ داد

jpgfile_20130_660782_636970281348097659

ماجرای این نزاع مرگبار ظهر روز گذشته در خیابان طبرسی 51 مشهد هنگامی آغاز شد که کودک 11 ساله ای وارد حیاط منزلشان شد و به برادرش گفت: کودک همسایه او را کتک زده است!! جوان 29 ساله با شنیدن حرف های برادر کوچکش ناگهان از کوره در رفت و با چهره ای عصبانی به داخل کوچه رفت. تعدادی از اهالی محل داخل کوچه بودند که «امید» چاقوی تیزش را بیرون آورد تا پدر کودک طرف مقابل را تهدید کند اما در این میان مرد 48 ساله چاقو را از دست وی گرفت و مدعی شد که باید به پلیس 110 زنگ بزنم که چرا در محل چاقوکشی کرده ای!

ماجرای این نزاع تا آن جا پیش رفت که جوان 29 ساله به خانه آمد و با گذاشتن اسلحه وینچستر زیر صندلی 206 و به اتفاق دو تن از دوستانش دوباره به محل نزاع بازگشت. او تلاش کرد تا چاقویش را پس بگیرد اما باز هم موفق نشد تا این که ناگهان اسلحه را از داخل خودرو برداشت و گلوله ای به طرف همسایه 48 ساله اش شلیک کرد. با اصابت گلوله بر پیکر مرد همسایه، او خون آلود نقش بر زمین شد و بدین ترتیب اهالی محل با اورژانس تماس گرفتند اما وقتی مجروح این حادثه به مرکز درمانی رسید که تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند و این مرد 48 ساله بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله آلوده به خشم، جان سپرد.

با اعلام این ماجرا به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله قاضی کاظم میرزایی، عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد شد و به تحقیق در این باره پرداخت. از سوی دیگر نیز قاضی باتجربه شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب دستورات ویژه ای را برای دستگیری متهم فراری صادر کرد تا این که کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با همکاری اداره اطلاعات جنایی، موفق شدند عامل این جنایت را در تنگنای اطلاعاتی و محاصره نامحسوس قرار دهند.

ساعتی بعد متهم فراری که هیچ راه گریزی نداشت تصمیم گرفت تا خود را تسلیم قانون کند که حلقه های پولادین کارآگاهان بر دستانش گره خورد.

این جوان 28 ساله که امید نام دارد عصر روز گذشته در پلیس آگاهی خراسان رضوی توسط قاضی میرزایی مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت و گفت: وقتی برادرم با سر و وضع خاکی به خانه آمد و گفت مرا کتک زده اند، خیلی عصبانی شدم و نزد پدر آن کودک رفتم ولی او مشتی به دماغم کوبید و چاقویم را گرفت. وقتی مادرم را فرستادم تا چاقو را بگیرد او آن را پس نداد. به همین دلیل خودم نزد او رفتم که گفت: باید 110 بیاید تا بفهمیم چرا چاقوکشی می کنی! من هم که دیگر از شدت عصبانیت نمی توانستم خودم را کنترل کنم، اسلحه وینچستر را برداشتم و شلیک کردم که گلوله به او خورد ولی دوستم نگذاشت گلوله دیگری شلیک کنم به همین خاطر از محل گریختم. شایان ذکر است: تحقیقات بیشتر در این باره توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با نظارت سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی آگاهی) ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 484631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟