رازسقوط دختر 17 ساله از پل عابر پیاده در بجنورد / این پرونده شاکی ندارد !

دختر جوان بجنوردی که قصد عبور از پل عابر پیاده محدوده میدان آزادگان (ابتدای خیابان صداوسیما) را داشت از پل به پایین سقوط کرد.

به گفته روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی این دختر به بیمارستان منتقل شده، هوشیار است و از چند ناحیه دچار شکستگی شده و سابقه خودکشی هم داشته است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد پس از بازجویی های به عمل آمده از دختر بجنوردی که از پل عابر پیاده به پایین افتاده بود، مشخص شد این دختر جوان قبلا سابقه خودکشی داشته و تحت درمان بوده و هیچ موردی از آزار و اذیت به اثبات نرسیده است.

این در حالی است که شب گذشته در خبرها عنوان شده بود که این دختر به خاطر آزار چند نفر خود را از پل به پایین پرتاب کرد.

حالا اما فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد می گوید اصلا ماجرای آزاری وجود نداشته است.

سرهنگ علی پاکدل در این باره گفت: این دختر که 17 سال دارد، با هویت مشخص، به علت اختلالات روانی خود را از پل عابر پیاده میدان آزادگان به پایین انداخت است. این دختر در این حادثه از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان تحت مداوا است.

او با بیان اینکه از کیف وی مقداری سیگار کشف شده، گفت: خانواده این فرد شناسایی و به آنان اطلاع داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد: این پرونده هنوز شاکی ندارد و خانواده او هنوز مراجعه‌ای نداشته‌اند.

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه در فضای مجازی، علت سقوط این دختر حمله دو، سه مرد به وی و آزار و اذیت او عنوان شده است افزود: این امر صحت ندارد و این فرد مورد آزار کسی قرار نگرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: در فضای مجازی اعلام شده بود این دختر به کما رفته این در حالی است که او، هوشیاری خود را بازیافته و لب به سخن گشوده است.

در دقایق ابتدایی این حادثه، علت ماجرا آزار و اذیت تعدادی جوان در بالای پل عنوان شد اما این خبر به زودی تکذیب شد. با این وجود اخبار مرتبط با آزار و اذیت زنان روی پل‌هایی که مملو از بنرهای تبلیغاتی است در چند سال اخیر بارها خبرساز شده بود و این امر تازگی ندارد.

نکته مهم اینکه بخش اعظم این پل هم توسط تابلوهای تبلیغاتی پوشیده شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟