مهین علی‌بخشی با اشاره به روند بازرسی و نظارت بر باشگاه‌های زنانه در استان مرکزی اظهار داشت: به‌صورت کلی عملکرد باشگاه‌ها، کنترل تعرفه‌های آنها، به کارگیری مربی فنی در باشگاه، تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمات و استاندارهایی که باشگاه از کمیسیون ماده 5 دریافت کرده، مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان به اتفاق کارشناسان خود کار بازرسی را انجام می‌دهد و هیئت‌ها براساس فراخور کار خود، کار نظارتی در زمینه فنی بودن مربی‌های به کار گرفته در باشگاه و داشتن توانایی لازم برای ارائه آموزش‌های اختصاصی رشته مورد نظر را دارند.

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: برخورد جدی با باشگاه‌های بدون مجوزی که بدون طی کردن سلسله مراتب لازم برای دریافت مجوز، اقدام به بازگشایی باشگاه می‌کنند، انجام می‌شود.

علی‌بخشی بیان کرد: براساس نظر اعضای کمیسیون ماده 5 و قانون، براساس نوع تخلف شماره یک، دو و یا سه باشگاه‌های متخلف، مهر اخطار بر روی مجوز باشگاه می‌خورد و با مواردی که اخطار به آنها تعلق می‌گیرد برخورد جدی می‌شود.

وی عنوان کرد: سال گذشته 5 باشگاه زنانه به سبب تخلفات پلمپ شد و امسال نیز بازرسی از باشگاه‌های زنانه از اواخر خرداد و یا ابتدای تیرماه آغاز می‌شود.

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: هیئت پزشکی در کنار اداره کل بوده و کارهای کنترل و نظارت بر بهداشت باشگاه‌ها، بیمه و موارد مربوط به امور پزشکی را انجام می‌‌دهد.

علی‌بخشی افزود: امسال با برنامه‌ریزی در زمینه مجوز باشگاه‌های زنانه، شرایط ایده‌آلی ایجاد کردیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به مکاتبات انجام شده با وزارتخانه و فدراسیون‌های مختلف، امسال شرایط خاصی برای باشگاه ایجاد شد، هر فدراسیون استاندارد ویژه خود را دارد، این مهم سبب شده تا دست اداره کل برای دادن مجوز و نظارت بر روی باشگاه‌ها باز شود.

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: احداث سالن‌های مختلف ورزشی بانوان در مکان‌های مختلف به‌ویژه در مناطق محروم و سکونتگاه‌های غیررسمی، سبب ارائه خدمات بیشتر به بانوان استان و کسب رضایت آنها می‌شود.

علی‌بخشی عنوان کرد: قرار است امسال هم بجلسات مکرر مدیریتی که با مدیران ورزشی و باشگاه‌ها در راستای تفهیم امور و اهداف اداره کل برای بالابردن کیفیت خدمات ارائه شده رد باشگاه‌ها، برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟