انتشار متن پیام های نیمار و دختری که او را متهم به آزار و اذیت کرد !+عکس

نیمار وانتشار پیغامها و تصاویر فردی که او را به تجاوز متهم کرده: در دام افتادم!

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اخیرا با اتهام تجاوز روبرو شده و حالا او در دفاع از خودش روز یکشنبه تصاویری رادر شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

این تصاویر در حقیقت تصاویری از متن پیغامهای صمیمانه از سوی خانمی است که حالا نیمار را به تجاوز متهم کرده است و هدف نیمار از انتشار این پیغامها وتصاویری که این خانم برایش ارسال کرده، این است که ثابت کند که تجاوزی در کار نبوده و این خانم برای او دامی پهن کرده بود که نیمار در آن دام افتاده.

ستاره برزیلی ابراز امیدواری کرد که مقامات قضایی این پیغامها را مشاهده کنند. خود او بخشهایی از متن این پیغامها را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام که بیش از 120 میلیون فالوور دارد منتشر کرده و نوشته:« خودتان ببینید که واقعیت ماجرا چه بود.»

نیمار در ادامه نوشته:« از حالا به بعد من همه چیز را منتشر می کنم؛ متن تمام گفتگوهایی که بااین دختر داشتم و هرآنچه که بین ما گذشته. لازم است این کار را انجام دهم تا ثابت کنم که واقعا هیچ چیزی فراتر از اینها اتفاق نیفتاده.»

البته نیمار ارتباط با این خانم را تکذیب نکرده ولی اتهام تجاوز را نمی پذیرد.نیماراین روزها در اردوی تیم ملی برزیل خود را برای حضور درکوپا آمه ریکا که دو هفته دیگر آغاز می شود، آماده می کند و حالا خانمی او را متهم به تجاوز در شهر پاریس کرده است.

این شکایت روز جمعه در برزیل تحویل مراجع قضایی شد و روز شنبه توسط خبرگزاری UOL و گلوبوسپورته منتشر شد. نیمار ادامه داد:« من همچنان به تجاوز متهم می شوم. این کلمه سنگینی است ولی آنچه این لحظات در جریان است مرا حسابی متحیر کرده است. خیلی بد و ناراحت کننده است که چنین مسائلی را می شنوم. چون کسانی که مرا می شناسند، از شخصیت من مطلع هستند و می دانند که من هرگز چنین رفتارهایی انجام نمی دهم. این یک دام بود که من دراین دام افتادم ولی این درس عبرتی برای آینده خواهد شد.

در بین پیغامهایی که نیمار منتشر کرده ، مشخص است که او از ماه مارس تا ماه می بااین فرد در تماس بوده و خانمی که او را متهم کرده، تصاویری ازخودش را برای او ارسال می کرده و پیغامهای صمیمانه ای هم برای نیمار می نوشته.

نیمار ادامه داده:« افرادی هستند که از سایرین سوء استفاده می کنند و قصد دارند تا دیگران را ویران کنند که این دردناک و ناراحت کننده است. او با این کارفقط به من آسیب نزده و به تمام خانواده ام آسیب رسانده. من خیلی خوب تربیت شده ام و از این بابت خیلی ناراحتم. اما باید ثابت کنم که صادق هستم و واقعیتها را می گویم. من اینگونه ام و خیلی صادقم.»

گویا این اتفاق در روز 15 ماه می در هتلی در پاریس رخ داده و خانم شکایت کننده که هویتش اعلام نشده، گفته که در شبکه های اجتماعی با نیمار آشنا شده و نیمار او را به پاریس دعوت کرده است.او در هتل سوفی تل پاریس مستقر شده و ساعت 20 شب با نیمار دیدار کرده و به گفته این خانم، در آن روز نیمار به او تجاوز کرده است.

او اعلام کرده که در روز 17 می پاریس را ترک کرده و به برزیل بازگشته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟