غیبت نیمار در کوپا آمریکا به دلیل تجاوز به یک دختر! + عکس

یک زن برزیلی چندی قبل با حضور در اداره پلیس سائوپائولو علیه نیمار شکایت کرد.

پلیس برزیل جزییات تحقیقات انجام پس از مطرح شدن این شکایت را علنی نکرده است. یک نشریه برزیلی اولین بار این خبر را منتشر کرده و مدعی شده که اظهارات به دست آمده از سوی پلیس این کشور محرمانه نگهداری می شود.

نیمار تمامی اتهامات را رد کرده و معتقد است که هدف یک اخاذی قرار گرفته است. پدر این بازیکن نیز معتقد است که پیام های دریافت شده از سوی این زن در واتس اپ نیمار می تواند پسرش را از این اتهام مبرا کند.

این اتفاقات تنها چند روز پیش از آغاز کوپا آمریکا رخ داده که انتظار می رفت نیمار نقشی اساسی در آن ایفا کند و پس از 12 سال بار دیگر برزیل را به قهرمانی در این رقابت ها برساند. قائم مقام فدراسیون فوتبال برزیل درباره اتفاقات اخیر گفت: " اگر مجبور بودم شرط ببندم روی این شرط می بستم که او نخواهد آمد و درخواست جدایی می کند. او شرایط روانی لازم برای حضور در کوپا آمریکا و رویارویی با خبرنگاران را ندارد.

این ادعا در حالی مطرح شد که ساعاتی قبل رییس فدراسیون فوتبال این کشور مدعی شده بود که عدم حضور نیمار در این رقابت ها غیرممکن است. سرمربی تیم ملی برزیل، تیته، نیز در کنفرانس خبری خود مدعی شد که این موضوع کاملا شخصی است و زمان کافی برای قضاوت کردن درباره آن وجود دارد. علاوه بر این تیته از نیمار به عنوان بازیکنی صادق و وفادار نام برد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟