جوان بوکسور در تهران هفت تیرکشی می کرد ! /  مزاحم زن تهرانی لباس پلیس داشت! + عکس

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر دستگیری دو مأمور قلابی درباره جزئیات این اخبار اظهار کرد: در پرونده نخست ساعت هفت بعدازظهر 27 اردیبهشت 98 مأموران کلانتری 118 ستارخان حین گشت‌زنی در خیابان ستارخان به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و به وی دستور ایست دادند اما این شخص بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در ادامه، تعقیب و گریز مأموران با راکب فرد مذکور آغاز شد و مأموران پس از تعقیب و گریز پنج دقیقه‌ای موفق به زمین‌گیر کردن وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از راکب موتورسیکلت موفق به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، یک عدد شوکر، دستبند و کارت شناسایی انتظامی قلابی و فاقد هولگرام شدند و متهم به کلانتری انتقال یافت.

موقوفه‌ای افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری مشخص شد وی 31 سال سن دارد و به گفته خودش حدود 9 سال در ورزش بوکس مشغول فعالیت است، این شخص در اعترافاتش عنوان داشت که در غرب پایتخت، از معتادان اخاذی می‌کرده و پول و اموال آنها را به سرقت می‌برده است.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به ادامه تحقیقات از این متهم، خاطرنشان کرد: متهم این پرونده در اعترافاتش مدعی شده که بیشتر از ساعت هشت شب تا حوالی صبح مشغول اخاذی از معتادان بوده است.

وی با اشاره به دستگیری مأمور قلابی دیگر در شمال پایتخت، گفت: در پرونده دیگری ساعت چهار صبح امروز (28 اردیبهشت 98)، مأموران کلانتری 103 گاندی حین گشت‌زنی در خیابان آفریقا با مرد جوانی روبه‌رو شدند که لباس پلیس با درجه ستوان دومی بر تن داشت و با خانم راننده‌ای مشغول صحبت بود.

موقوفه‌ای ادامه داد: مأموران کلانتری گاندی به این ماجرا مشکوک شده و به بررسی موضوع پرداختند که این شخص عنوان کرد از پرسنل کلانتری 107 فلسطین است اما زمانیکه مأموران از وی خواستند نام رئیس کلانتری 107 فلسطین را به زبان بیاورد، طفره رفت و مشخص شد وی نیز مأمور قلابی است.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این اخبار و تشکیل پرونده برای هر دو متهم از شهروندان خواست در مواجه با چنین مواردی، مراتب را با پلیس 110 یا سامانه 197 درمیان بگذارند تا مأموران به قید فوریت به بررسی موضوع بپردازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟