سردار" کیومرث عزیزی " در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران پلیس شهرستان شازند در تحقیقاتی از تردد 2 دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آنها آغاز کردند.

وی اظهار داشت: سرانجام روز گذشته ماموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، خودروهای مورد نظر را مورد شناسایی قرارداده و در برنامه ریزی عملیاتی انجام شده هر 2 کامیون را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآور شد: در بازجویی های مقدماتی رانندگان خودروهای توقیفی مدعی بودند که بار خودروها، دارای مدارک قانونی است و برای اثبات گفته هایشان، مدارکی نیز به ماموران انتظامی ارائه دادند .

وی عنوان داشت: پس از استعلام از مبادی مربوطه، مشخص شد که مدارک ارائه شده از سوی رانندگان فاقد اعتبارفانونی بوده و خودروها حامل کالای قاچاق هستند.

سردار عزیزی خاطر نشان کرد:‌ در بازرسی انجام شده از خودروها انواع لوازم یدکی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس استان مرکزی افزود: به علت عدم ارائه مدارک گمرکی از سوی رانندگان وسایل نقلیه مورد نظر، 2 راننده متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟