به گزارش رکنا، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: این مقدار کالای قاچاق در 2 ماموریت جداگانه و در شهرهای نوسود و نودشه از توابع شهرستان پاوه کشف شد.

وی افزود: در ماموریت نخست، پلیس شهر نودشه پس از اطلاع از فعالیت عده ای قاچاقچی در مسیرهای صعب العبور کوهستانی، به منطقه اعزام شد که قاچاقچیان با مشاهده ماموران بار قاچاق خود را رها کرده و متواری شدند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در بازرسی از بارهای قاچاقچیان، 30 هزار نخ سیگار، 23 طاقه پارچه، 25 کیلوگرم فندق و 18 کیلو انواع پودر میوه قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله های قاچاق به 600 میلیون ریال می رسد.

وی گفت: در ماموریت دوم نیز، ماموران انتظامی نوسود پس از اطلاع از اینکه عده ای قاچاقچی در حال جابه جایی بار قاچاق هستند، کشف کشف آن ها در دستور کار قرار گرفت.

سردار امان اللهی تصریح کرد: پس از شناسایی محل تردد قاچاقچیان، ماموران در مسیر آن ها مستقر شدند که این افراد با دیدن پلیس با به جا گذاشتن بار خود فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی از بار قاچاقچیان، 33 هزار نخ سیگار قاچاق، 28 کیلوگرم مغز فندق و 20 کیلوگرم مغز گردو کشف شد.

وی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده به 450 میلیون ریال می رسد.

سردار امان اللهی در پایان تاکید کرد: تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 463495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟