سردار عزیزاله ملکی در مراسم معارفه فرمانده جدید دریابانی استان هرمزگان ضمن عرض تسلیت شهادت تعدادی از کارکنان انتظامی در حادثه Incident تروریستی چابهار، از تعامل و همکاری فرمانده دریابانی استان در راستای برخورد و مقابله با پدیده قاچاق Contraband تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر هوشمندانه فرمانده نیروی انتظامی و نیز در راستای اجرای واپایش عملیاتی در سه حوزه قاچاق کالا، انسان و مواد مخدر، همکاری و هم افزایی خوبی میان فرماندهی دریابانی و انتظامی صورت گرفته است.

وی، برخورد با سرشاخه‌های قاچاق را اولویت ماموریتی پلیس Police عنوان و تصریح کرد: در برخورد با سرشاخه‌ها از مبادی رسمی و غیر رسمی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس در حوزه خشکی و دریا و نیز اجرای طرح‌های عملیاتی مستمر در ۸ ماهه امسال ۵۳ تن مواد مخدر Drugs و بیش از یک هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در هرمزگان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: تمام توان و تلاش خود را برای برخورد با پدیده شوم قاچاق به ویژه قاچاق کالا و ارز که دغدغه و مطالبات فرمانده معظم کل قوا است، به کار گرفته ایم و ان شاء الله بتوانیم به خوبی و شایستگی پاسخگو باشیم؛ به لطف خدا و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی تاکنون در این حوزه موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟