حجم ویدیو: 5.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

اشتباه عجیب پسر نوجوان در نزدیکی یکی از بیمارستان‌های مکزیک موجب شد پسرخاله‌اش توسط یک زن ناشناس ربوده شود. این پسر نوجوان برای رفتن به سرویس بهداشتی بیمارستان برای لحظاتی این دختر خردسال را به یک زن ناشناس سپرد. او پس از بازگشت متوجه شد زن به همراه کودک در محل حضور ندارد و فرار کرده است.
ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است لحظه وقوع این کودک‌ربایی را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که این پسر در نزدیکی بیمارستان ایستاده است یک زن بلندقامت به او نزدیک می‌شود. در ادامه او در اقدامی خطرناک کودک را به این زن سپرده و به داخل بیمارستان مراجعه می‌کند. زن ناشناس که از دور شدن پسرخاله کودک کاملاً مطمئن شده است به همراه کودک پا به فرار می‌گذارد.
بنا بر گزارش رسانه‌های محلی مکزیک در لحظه وقوع حادثه مادر کودک برای ملاقات خواهرش به داخل بیمارستان رفته بود. ظاهراً به مادر کودک گفته شده بود که اجازه بردن کودک به داخل بیمارستان را ندارد و این زن نیز به همین دلیل این کودک را به خواهرزاده‌اش سپرده بود. بنا بر این گزارش پلیس محلی جستجو‌های خود را برای دستگیری این زن آغاز کرده است. این حادثه در نزدیکی بیمارستان Cuauhtemoc مکزیکوسیتی رخ داد. پلیس می‌گوید زن کودک‌ربا ۲۵ تا ۳۰ ساله بوده است. در حالی که جستجو‌های پلیس محلی مکزیک برای دستگیری زن کودک ربا ادامه دارد تاکنون هیچ فردی دستگیر نشده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟