حسین بحیرایی شهردار منطقه ۱۰ شهردار تهرانبا بیان اینکه مدیر املاک پیشین منطقه ۱۰ حدود ۷ ماه پیش بازداشت شده و اکنون در زندان اوین است، گفت: با توجه به اینکه من یک ماه است شهردار منطقه شده‌ام، با حراست و مجموعه مدیران شهرداری صحبت‌هایی کرده‌ام که اظهارات آن‌ها نشان می‌دهد پاره‌ای از تخلفات رخ داده است.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه از تیم بازرسی ویژه خواسته‌ام تا تحقیقاتی را در مورد این موضوع انجام دهند و اطلاعات دقیقی را به ما ارائه دهند، اظهار کرد: تا جایی که من می‌دانم اتهامات این فرد هنوز اثبات نشده و پرونده در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه نوع اتهامات مالی است، اظهار کرد: در یکی از محور‌های منطقه املاک خاصی تملک شده بود که بیش از ۹۰ درصد آن‌ها باقی مانده و سوال این است که چرا وقتی تعدادی املاک مورد تملک قرار می‌گیرد آن‌ها را به صورت موردی تملک می‌کنند و بقیه همچنان باقی می‌ماند و تبدیل به نقاط بی دفاع شهری می‌شوند که در نهایت برای ساکنین ایجاد مزاحمت می‌کند.

بحیرایی با بیان اینکه اظهارنظر قطعی در مورد این پرونده زود است خاطرنشان کرد: در مورد رقم تخلفات به هیچ جمع‌بندی نرسیده‌ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟