حجم ویدیو: 4.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت یک مار پیتون از فروشگاه حیوانات در ایالت میشیگان آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این مرد جوان با انداختن این مار ۴.۵ فوتی به داخل جیب شلوارش اقدام به سرقت این جانور از فروشگاهی با نام I. Love My Pets می‌کند. این مرد که هویتش مشخص نشده سپس با خرید یک موش به قیمت ۶ دلار اقدام به ترک فروشگاه کرد.

در ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته فروشگاه تهیه شده است این مرد را در حالی که در مقابل قفس مار‌های پیتون ایستاده است نشان می‌دهد. سپس او از کارمند فروشگاه سوالاتی در مورد مار‌های پیتون پرسید و پس از آنکه کارمند زن از او فاصله گرفت با کاور کردن بدنش اقدام به خارج کردن مار از داخل قفس و انداختن آن به جیب شلوارش کرد.

پس از این حادثه کارمند زن فروشگاه گفت که در لحظه خارج کردن مار از قفس متوجه این صحنه شده بود. این زن که هویتش اعلام نشده در این باره گفت: من آرزو می‌کردم که این مرد پس از آنکه مار را به داخل جیب شلوارش انداخت توسط آن گزیده شود. این ویدئو تبدیل به ویدئویی دیدنی می‌شد اگر این مرد در اثر کارمای فوری و گزش مار روی زمین می‌افتاد. اما این نوع مار‌ها تا حدودی مار‌های اهلی به شمار می‌روند.. ".

اما انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز همراه بود. برخی از کاربران با اشاره به این نکته که در لحظه سرقت مار هیچ کارمندی در نزدیک سارق دیده نمی‌شد گفتند که چنین فروشگاهی نیاز به چند کارمند دیگر به جای یک کارمند و یک صندوق دار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟