کشف ۳ تن و ۸۰۰ کیلو گرم انواع موادمخدر در مازندران

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از ۳ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و انهدام ۵۶ باند تهیه وتوزیع موادمخدر تریاک، شیشه و هروئین در سال ۱۳۹۷ خبر داد..

وی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اجرای ۲ هزار و ۵۴۷ طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محور‌های مواصلاتی در راستای برخورد با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر خبر داد؛ و گفت: این طرح‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به دستگیری قریب به ۶ هزار متهم به خرده فروشی موادمخدر در این ارتباط از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ ثقفی از دستگیری ۶ هزار و ۷۰۱ معتاد به موادمخدر در سال جاری در سطح استان خبر داد و افزود: این افراد به مراکز بازپروری ماده ۱۶ و ۱۵ تحویل شدند.

وی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف موادمخدر، گفت: خانواده مهمترین و اولین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟