انهدام باند سارقان منزل در بندرانزلی

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری میشهر سرهنگ ” مجید حسینی ” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در روستای حسن‌رود شهرستان بندرانزلی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات شبانه روزی یک باند ۵ نفره سارقان منزل را در این پرونده‌ها شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از شناسایی محل اختفاء متهمان با هماهنگی قضائی در یک عملیات تمامی اعضای این باند را دستگیر کردند و وسایل سرقتی مانند پمپ و کابل برق در محل دستگیری متهمان کشف شد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهمان ۲۶، ۲۸، ۳۴، ۴۲ و ۴۷ ساله در بررسی فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان انزلی اعتراف کردند افزود: تلاش‌ها برای شناسایی مالخران ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست منازل خود را به حفاظ مطمئن و اماکن کسب و کار خود را به دوربین مداربسته مجهز کنند زیرا ضعف ایمنی فیزیکی سازه ریسک وقوع سرقت را افزایش می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟