متلاشی شدن باند سارقان منزل در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ "سعید سلیمیان " در این باره اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت Stealing منزل در جنوب شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند، 4 سارق را شناسایی و در یک عملیات منسجم با هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به 44 فقره سرقت منزل در جنوب شهر اصفهان و فروش اموال به 6 مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به دستگیری مالخران این پرونده با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان موفق شدند اموال مسروقه را کشف و توقیف کنند، عنوان داشت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 30 میلیارد ریال برآورد کردند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و ضمن اعلام این موضوع که اموال مسروقه پس از طی مراحل قانونی به مال باختگان بازگردانده می شود به عموم مردم توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟