این زن مطلقه بخاطر 3 بچه اش تن به گناه داد ! + عکس سمیرا و متهم مرد

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا،  این زن و 2 مرد شیاد خود را رمالانی معرفی می کردند که می توانند طلسم زندگی ها را بشکنند.
سمیرا که در دام باند مخوفی افتاده است گفت: با همسرم  در آستانه جدایی هستیم  دنبال راه چاره ای بودم تا اینکه از روی کارتی با زنی 40 ساله تماس گرفتم و او آمد  به خانه‌ام  و با مراسمی عجیب همراه با فال قهوه  ادعا کرد که مشکل بزرگی در زندگی‌ام به وجود آمده است و چون زندگی من طلسم شده است باید آن را با وردی که فقط در اختیار مردی به نام موسی است نابود کند و بابت آن 2 میلیون تومان پول گرفت و دوباره روز بعد زنگ زد و گفت که موسی باید این ورد را روی پلاک طلا بخواند تا طلسم از بین برود و من به وی اعتماد کردم و پلاک طلایی که 10 میلیون تومان ارزش داشت را به این زن دادم. 
با این شکایت مشخص شد زن فالگیر و همدستانش بارها با این شگرد دزدی کرده اند.
 کارآگاهان با شنیدن اظهارات سایر مالباختگان چند خط موبایلی که روی کارت‌ها و تراکت‌های تبلیغاتی نوشته شده بود را تحت ردیابی قرار دادند و موفق به یافتن مخفیگاه زن و مرد شیاد  شدند و با انجام عملیاتی ضربتی هر دو را دستگیر کردند.
مرد و زن شیاد در ابتدای بازجویی‌ها بر بی‌گناهی خود اصرار داشتند و حتی با توجه به پیدا شدن رمل و اسطرلاب و ورد‌نوشته‌ها همچنان ادعا داشتند که تاکنون دست به فالگیری و رمالی نزده‌اند.
در ادامه با مواجهه حضوری آنان با طعمه‌هایشان و سرنخ‌های به دست آمده سرانجام این زن و مرد شیاد به کلاهبرداری‌های خود در پوشش فالگیری و رمالی اعتراف کردند و ادعا داشتند که برخی از وردها را از مردی به نام ایوب  گرفته‌اند.
این زن  به پلیس گفت: از ازدواج نخستم 3 بچه دارم و پس از آشنایی با مرتضی وی حاضر به سرپرستی آنان نشد و چون با هم ازدواج نکرده بودیم هیچ پولی برای نگهداری فرزندانم نمی‌داد و من به خاطر اینکه بچه‌هایم را پیش خود نگه دارم مجبور شدم تن به این گناه دادم و پشیمانم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟