حجم ویدیو: 2.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

اقدام گستاخانه یک نوجوان انگلیسی که در یکی از خیابان‌های این کشور برای ایجاد هیجان و تفریح به یک مرد سالخورده حمله‌ور شده بود، خبرساز شد. این جوان در مقابل چند نفر از دوستانش و در یکی از خیابان‌های شلوغ لندن دست به این اقدام گستاخانه زد. در این ویدئو که توسط یکی از دوستان این نوجوان و با کمک تلفن همراه منتشر شده است، چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این نوجوان با هل دادن، این مرد سالخورده را در پیاده رو روی زمین پرت می‌کند. در حالی که مرد سالخورده بیچاره تلاش می‌کند تا از زمین بلند شود، این نوجوان دوباره به وی حمله‌ور شد و موجب غلتیدن او در کف پیاده رو می‌شود. در این ویدئو صدای یکی از دوستان این نوجوان شنیده می‌شود که با صدای بلند فریاد می‌زند: «به او بیشتر ضربه و صدمه بزن.» همچنین صدای خنده این چند نوجوان در این ویدئو شنیده می‌شود.

در این یودئو مشاهده می‌شود که این مرد سالخورده پس از درآوردن ژاکت خود به تعقیب فرد جوان می‌پردازد. در این ویدئو در حالی که آن‌ها به دور یک میدان کوچک در تعقیب و گریز هستند، دیده می‌شوند.

این ویدئو ابتدا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد اما بلافاصله حذف گردید. پس از انتشار این ویدئو تعدادی از کاربران لندنی در کامنت‌هایی این مرد سالخورده را بومی منطقه ساوت هال لندن و مردی بی آزار معرفی کردند.

گفتنی است؛ در حالی که این ویدئو به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی در حال اشتراک گذاری است و تبدیل به ویدئویی پربازدید شده است هنوز پلیس محلی انگلیس واکنشی به آن نشان نداده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟