به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، این پسر 16 ساله که با گزارش مخبران بازداشت شده‌بود ادعا کرد مواد را خریداری کرده‌بود تا خودش مصرف کند.

در جلسه رسیدگی به اتهام این نوجوان که در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست علیه او را خواند و خواستار مجازات کودک شد بر اساس کیفرخواست خوانده شده، این نوجوان یک سال قبل با گزارش مخبران در خیابان شناسایی و بازداشت شد و مامورانی که او را بازداشت کردند 25 گرم هروئین و چندین گرم شیشه از او کشف کردند و پسر نوجوان را به اداره آگاهی منتقل کردند هرچند مخبران به ماموران گفته‌بودند که این نوجوان فقط یک حامل است و مواد فروشی کار خانواده‌اش است و او برای کمک به خانواده اینکار را کرده است اما پسر نوجوان منکر شد. او گفت: من هروئین و شیشه مصرف می‌کردم و این میزان مواد را خریداری کرده‌بودم که استفاده کنم.

با توجه به مدارک به دست آمده پرونده به دادگاه ارسال شد. متهم روز گذشته بعد از اینکه کیفرخواست خوانده شد در جایگاه قرار گرفت او گفت: خانواده ام اعتیاد دارند و من هم از کودکی معتاد بودم مواد را هم با پولی که به دست آورده‌بودم خریداری کردم.

متهم در پاسخ به این سوال که این مقدار را چطور می‌خواست مصرف کند گفت: قرار نبود همه آن را استفاده کنم می خواستم خرد‌،خرد از آن استفاده کنم اما چون مبلغ آن ارزانتر بود همه را یکجا خریداری کردم.

متهم حاضر نشد بپذیرد که مواد را متعلق به اعضای خانواده‌اش بوده و اواز او برای حمل مواد استفاده کرده‌اند.

در ادامه وکیل مدافع متهم دفاعیات خود را مطرح کرد و سپس هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟