اولین فیلم و عکس از محل به شهادت رسیدن 20 تن از پرسنل سپاه در حمله تروریستی
حجم ویدیو: 8.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18

برای دیدن عکس های شهدا اینجا کلیک کنید

حمله انتحاری به اتوبوس سپاه در سیستان و بلوچستان 40 کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، یک منبع آگاه گفت: اتوبوس پرسنل شیفت سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان بر اثر عملیات انتحاری منفجر شده است.

وی گفت: دقایقی پیش این اقدام تروریستی انجام شده و گفته می شود فعلا 20 نفر شهید و 20 نفر زخمی شده اند.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به یک اتوبوس مدافعان میهن اسلامی در جاده خاش ـ زاهدان خبر داد

این حمله تروریستی به شهادت و مجروح شدن شماری از حافظان امنیت مرزهای میهن اسلامی منجر شد.

داعشی های ایران مسئولیت حمله تروریستی زاهدان را بر عهده گرفتند

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش -زاهدان خبر داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

این در حالی است که گروهک تروریستی جیش العدل با انتشار اطلاعیه ای مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفت و مدعی شده است که تمامی افراد حاضر در حادثه به شهادت رسیده اند.

اطلاعیه سپاه

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش -زاهدان خبر داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟