حجم ویدیو: 21.33M | مدت زمان ویدیو: 00:03:21

به گزارش رکنا، در فیلم گرفته شده توسط پسر سیرجانی مشخص است، این دختر در فضای مجازی به پسر سیرجانی توهین و فحاشی کرده و پس از چندی پسر سیرجانی با زرنگی و طرح دوستی دختر جوان را به محل زندگی اش در سیرجان می برد.

وقتی دختر جوان به آدرسی که آن پسر در سیرجان به او داده می رود پسر سیرجانی دختر را مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار می دهد.

با منتشر شدن این فیلم در فضای مجازی، پلیس سیرجان از دستگیری دو نفر در ارتباط با کتک زدن این دختر در سیرجان خبر داد.

فیلم کتک کاری و آزار این دختر در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شد و عوامل آن که سیرجانی هستند بلافاصله توسط پلیس فتا شناسایی و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در این باره گفت: با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار واذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

محسن نیکورز با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی (ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان (قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری) روانه زندان شده است، اظهار داشت: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلم برداری نموده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده اند.

این مقام قضایی عنوان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، در تاریخ ۱۴/۱۰/۱۳۹۷ کلیپی مشاهده که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ نموده و اقدام به ضرب و جرح و آزار و اذیت ایشان می‌نماید که متهم کلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است.

وی افزود: بلافاصله با رئیس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتالوی نیز توقیف شد.

نیکورز خاطرنشان کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد نمود.

کدخبر: 450347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟