اعتراف تازه کفتار تهرانی به اقدام شیطانی با 12 دختر در 6 محله تهران + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 5.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش گروه جنایی رکنا، مجرم سابقه دار شیطان صفت با مراجعه به خانه هایی که دختران کم سن و سال در آنجا تنها بودند خود را دوست پدرشان معرفی می کرد و با شگردهای خاص وارد خانه می شد و بعد از انجام کار زشت خانه قربانیها را مورد سرقت قرار می داد.

روز گذشته نخستین بار خبرگزاری رکنا خبر این متهم شیطان Evil صفت را منتشر کرد که با داخل شدن به یک خانه در نازی آباد مبلغ 20 میلیون تومان به سرقت Stealing برده و دختر 8 ساله خانواده پس از بستن دست و پاهایش مورد تجاوز Rape قرار داده است.

این متهم که 32 ساله و به امیررو معروف است خانه هایی را که دختر بچه های کم سن و سال در آنجا تنها بودند شناسایی کرده و با زدن زنگ خانه ها به دختر بچه که آیفون خانه را برمی داشتند می گفت که دوست پدرشان است و باید پولی را به پدرشان بدهد. این متهم که می دانسته کسی به جز دختر بچه مظلوم در خانه نیست از آنها می خواسته در خانه را باز کنند تا او پول را در آسانسور بگذارد. دختر بچه های بخت برگشته که نمی دانستند قرار است چه بلای سرشان بیاید کاری را که امیررو از آنها می خواست انجام می دادند ولی زمانی که آسانسور به طبقه آنها می رسید پولی در میان نبوده و به جای پول تیزی چاقو را زیر گردنشان احساس می کردند.

این متهم اغلب دخترهای 5 تا 13 سال را مورد آزار قرار داده است و خانه هایی را که دختر بچه ها را مورد تجاوز قرار می داده و اموال خانه را سرقت می کرده است بیشتر در مناطق مختلف خانی آباد، نازی آباد، منیریه، فلاح و مولوی بوده است.

در ادامه با شکایت نخستین قربانی ماموران اداره 16 آگاهی پی بردند شکایت های مشابه ای در این خصوص شکل گرفته و با توجه به حساسیت موضوع تیمی خبره از کارآگاهان آگاهی مرکز برای دستگیری متهم این پرونده وارد عمل شدند. متاسفانه تعداد شاکیان در این پرونده 12 نفر است.

در ادامه، کارآگاهان اداره 16 پلیس Police آگاهی با ایجاد طرح مهار در آن مناطق و بررسی دوربین های مداربسته توانستند امیررو را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کنند. متهم در بازجویی ها به تجاوز و سرقت اموال 2 زن دیگر هم به همین شیوه اعتراف کرد.

امیررو که 32 سال دارد در اعترافاتش گفت: من آرشیو کاملی از جرم Crime های مختلف را در این سال ها به دست آورده ام که حتی یکی از آنها آزار و اذیت یک زن است. من راه پدرم را در پیش گرفتم، او چند سال پیش در حین فرار Escape از دست پلیس به خاطر سرقتی که انجام داده بود با شلیک گلوله ماموران از پای درآمد. وی ادامه داد: زمانی که از زندان Prison آزاد شدم هیچ کاری نداشتم و به فکر پول درآوردن از این راه افتادم.

عارف معرف به امیررو که در حال حاضر اعتیاد شدید به موادمخدر شیشه دارد در خصوص شیوه کارش گفت: زنگ خانه ها را که از قبل شناسایی کرده بودم را می زدم و از دختر بچه هایی که آیفون را برمی داشتند سوال می کردم که پدر و مادرت خانه هستند که آنها می گفتند نه خانواده ام بیرون هستند و من خودم را دوست پدرشان که پول برای او آورده ام معرفی می کردم و با این ترفند وارد خانه آنها می شدم. اول از همه دهان، دست و پای دختران را می بستم و پس از تجاوز به آنها پول و اموال قیمتی خانه را سرقت کرده و قربانی ها را همانطور با دست و پای بسته داخل یکی از اتاق ها قرار داده و از آنجا فرار می کردم.

بنا به این گزارش بررسی ها در خصوص جرم های بیشتر احتمالی این متهم کفتار صفت ادامه دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟