داماد غیرتی روز جشن عروس خائن را سلاخی کرد!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جوانی 22 ساله در روسیه در روز عروسی خود پس از آن که فهمید، نامزدش با اکثر دوستانش و حتی پدرش رابطه داشته ، او را با چاقو تکه تکه کرد.

داماد عصبانی در همان لحظه دستگیر و به قتل Murder متهم شد.

به گفته یکی از مهمانان مجلس، این دو جوان از کودکی ، نامزد شده بودند و وقتی تصمیم گرفتند که به طور مستقل زندگیشان را شروع کنند، خانواده دختر مخالفت کردند.

علی رغم مخالفت والدین آنها تصمیم گرفتند که مراسم عروسی را چهار ماه بعد برگزار کنند اما در روز عروسی ، آنها به شدت دعوایشان می شود و در نتیجه داماد به دختر جوان 16 ضربه چاقو وارد می کند.

داماد پس از دستگیری در بازجویی به افسربازجو گفت: من فکر می کردم که او به من خیانت Cheat می کند، به همین خاطر همیشه با یکدیگر دعوا می کردیم. یکی از دوستانم به شوخی گفت که او با پدرم رابطه نیز رابطه داشته و تاکنون با افراد زیادی خلوت های عاشقانه داشته است.

وی در ادامه افزود: زمانی که متوجه این رفتار های نوعروسم شدم از خانه بیرون رفتم و تا مدت ها در خیابان می خوابیدم. می خواستم خودکشی Suicide کنم اما یک بار پدرم و یک بار افسر پلیس Police مانعم شدند، روز عروسی نیز دعوایمان شد و او به من گفت که من مرد نیستم و مردانگی ندارم به همین علت با عصبانیت به آشپزخانه رفتم و چاقو را برداشتم قصد کشتنش را نداشتم اما زمانی که متوجه حرکات بی ادبانه اش شدم دیگر نتوانستم تحمل کنم و او را کشتم.

در حال حاضر متهم در بازداشت است تا جلسه دادگاه محاکمه اش به زودی برگزار شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟