ارتباط راحله با مردان غریبه سرنوشت شومی را برای او در ویلای فشم رقم زد+ عکس

رسیدگی به این پرونده از وقتی کلید خورد که دو پسر ودو دختر جوان سی‌ام فروردین سال 94 با مراجعه به کلانتری 169مشیریه اعلام کردند که مادرشان ناپدید شده است.

کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی در نخستین تحقیقات و رد‌یابی آخرین تماس‌های تلفنی زن 49 ساله به نام راحله دریافتند که او با مردی به نام محسن 60ساله که شوهر عمه فرزندانش بوده است در تماس بوده است.

محسن تحت بازجویی قرار گرفت و پس از چندین مرحله تحقیقات بالاخره لب به سخن گشود و راز جنایتش را فاش کرد.این متهم در اظهاراتش گفت: چندی قبل زن برادر همسرم را که شوهرش سال‌ها پیش فوت کرده بود صیغه کردم اما از این جریان کسی خبر نداشت. تا این‌که مدتی بعد متوجه شدم راحله با افراد دیگری نیز ارتباط دارد قتی اورا برای صحبت و تذکر رفتاری به ویلای خودم در فشم بردم سر همین موضوع باهم درگیر شدیم من روسری او را دور گردنش گره زدم وبعد درحالی که عصبانی بودم نفهیدم چه شد.خیلی ترسیده بودم نفس نمی‌کشید. جسدش را در همان ویلا دفن کردم.

به دنبال اظهارات متهم جسد راحله در وسط حیاط ویلا کشف شد و به دستور بازپرس کشیک قتل جسد زن 49ساله به پزشکی قانونی انتقال یافت.صبح دیروز محسن 60ساله در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی واعظی مستشار ارشد دادگاه تحت محاکمه قرار گرفت.در ابتدای جلسه فرزندان مقتول خواستار قصاص شوهرعمه خود شدند سپس محسن پای میز محاکمه ایستاد و با شرح ماجرا اتهام قتل عمد را پذیرفت او گفت هیچ کس از این ارتباط ما خبری نداشت و روز حادثه آنقدر عصبانی شده بودم که نفهمیدم چه کار می‌کنم من اشتباه کردم وخودم را مستحق مرگ می‌دانم.

پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شده و متهم را به اتهام قتل به قصاص و به خاطر جراحات غیرمؤثر در مرگ زن به پرداخت دیه محکوم کردند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 442121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟