به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران کلانتری 15 احمد آباد در جریان سرقت‌های چند خانه در خیابان‌های کارون قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت Stealing ها وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات میدانی پی بردند که سرقت‌ها بیشتر از خانه‌هایی صورت گرفته که کوچه‌ها تاریک و خلوت بوده و دزدان با اطلاع از نبود اهالی خانه دست به سرقت‌ها زده‌اند و جالب اینکه در برخی مواقع بعضی از خانواده‌ها در مدت زمان کوتاهی که از خانه خارج شدند سرقت ها رخ داده است.

ماموران در تجسس‌های میدانی متوجه شدند که در زمان سرقت‌ها مردی دیوانه که اهالی محل او را سردار صدا می‌زنند و همیشه به او کمک می کنند در نزدیکی محل‌های سرقت دیده شده است.

بدین ترتیب ماموران مردی دیوانه را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند تا اینکه در ماجرای سرقت از یک خانه شناسایی کردند و سردار خیلی زود در همان صحنه سرقت دستگیر شد.

ماموران در بازجویی‌های پلیسی از متهم پی بردند که این مرد دیوانه نبوده و برای اجرای نقشه‌های سرقت، خود را دیوانه نشان داده است و در ادامه مشخص شد که این متهم یکی از سارقان سابقه‌دار است.

بنا به این گزارش، دزد The Thief فریبکار برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 441374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟