به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مینا، زن 31 ساله با حضور در دادسرا پرده از ماجرای تلخی که برای همسرش مهران رخ داده برداشت و گفت: مدتی پیش شوهرم بخاطر دوستان نابابش در دردسر بزرگی افتاد و به یک سال زندان Prison محکوم شد.
وی ادامه داد: پس از آزادی Freedom از زندان او آدم دیگری شده بود و بسیار کم حرف و کم توقع شده بود. مدتی بعد متوجه حرکات مشکوک همسرم شدم و فهمیدم که وی قصد انتقام گیری از دوستان نابابش را دارد به همین دلیل یک اسلحه کمری تهیه کرده بود و در انباری خانه از آن نگهداری می کرد.
زن جوان گفت: زمانی که از او جویا شدم اسلحه را برای چه تهیه کرده است مدعی شد که مال او نیست و تا چند روز دیگر آن را به صاحبش بازمی گرداند. چند روز بعد متوجه شدم که آن اسلحه در خانه نیست و خبری از مهران نیست، ساعاتی گذشت که نگران او شدم به همین دلیل با هر کسی که در ارتباط بود تماس گرفتم اما هیچ کس از او خبری نداشت تا اینکه از اداره پلیس Police با من تماس گرفتند و خبر دادند که همسرم به ضربه گلوله به قتل Murder رسیده است،.
شیما ادامه داد: زمانی که در اداره پلیس حاضر شدم فهمیدم که همسرم برای گرفتن انتقام به سراغ دوستان نابابش رفته بود اما جرات نکرد که به آن ها شلیک کند با این حال آن ها به زور اسلحه را از او گرفته و با همان اسلحه وی را به قتل رساندند.
بنابراین گزارش بازپرس دستور شناسایی عاملان قتل مهران را صادر کرد.​اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟