قتل فجیع  2 پزشک در بیمارستان+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک فرد مسلح پس از تیراندازی به پزشک Doctor اورژانس بیمارستان شیکاگو آمریکا هنگام فرار Escape دو نفر دیگر را به ضرب گلوله به قتل Murder رساند.

به گفته شاهدان عینی، فرد مسلح پس از اینکه پزشک مرکز اورژانس بیمارستان شیکاگو را مورد هدف گلوله قرار داد یک افسر پلیس Police و کارمند بیمارستان را نیز هنگام فرار به گلوله بست.

به گفته ادی جانسون بازرس اداره پلیس شیکاگو، خوان لوپز حین تیراندازی در بیمارستان مرسی در جنوب شیکاگو جان خود را از دست داد اگرچه هنوز مشخص نیست وی از سوی نیروهای پلیس و یا با شلیک مستقیم گلوله خود کشته شده است.جانسون ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات فوری نیروهای پلیس برای مقابله با فرد مسلح گفت: اگر لوپز مهار نمی شد مشخص نبود تعداد تلفات جانی و خسارات ناشی از آن چه می شد.

رهم ایمانوئل شهردار شیکاگو ابراز تاسف و همدردی با قربانیان این حادثه Incident هویت قربانیان را اینگونه اعلام کرد: تامارا اونیل 38 ساله پزشک اورژانس که به دلایل مذهبی یکشنبه ها معمولا در محل کار حاضر نمی شد، دایانا لس 25 ساله پزشک رزیدنت سال اول داروخانه که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده بود و همچنین ساموئل جیمنز 28 ساله نیز افسر پلیس و پدر سه فرزند نیز از دیگر قربانیان این حادثه است. انتونی گوگلیلمی یکی از شاهدان، تیراندازی در بیمارستان شیکاگو را مربوط به مسائل داخلی خواند اما به جزئیات بیشتری درباره روابط فرد مسلح و پزشک مقتول در اورژانس ارائه نکرد.

لوپز 32 ساله و اونیل پیش از حادثه تیراندازی مشغول مشاجره در محل پارکینگ بودند که یکی از دوستان اونیل تلاش کرد با مداخله خود مانع از ادامه جرو بحث آنها شود.جیمز گری از شاهدان حادثه گفت: در حالی که یکی از دوستان این دو نفر برای درخواست کمک وارد بیمارستان شد صدای تیراندازی شنیده و پس از اینکه اونیل نقش بر زمین شد لوپز بالای سر وی ایستاد وسه گلوله دیگر به سوی وی شلیک کرد. به محض ورود نیروهای پلیس فرد مسلح پس از تیراندازی به سوی خودروی پلیس فورا به بیمارستان گریخت.

حادثه مرگبار در بیمارستان شیکاگو در حالی روی می دهد که 9 ماه پیش در حادثه ای مشابه یکی از ماموران اداره پلیس شیکاگو حین عملیات تعقیب و گریز فردی مظنون به ضرب گلوله جان باخت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟