دوازده ساله بود که به خاطر یک بده بستان مالی به عقد پسردایی‌اش در آمد که ۲۵ سال از او بزرگتر بود.

زندگی‌شان سر گرفت و حاصل ازدواج‌شان ۳ دختر بود، اما ساز ناکوک زندگی همسرش را از او گرفت.

مینو نه راه پس داشت و نه راه پیش و شرایط زندگی در خانه پدری هم برایش مهیا نبود. زیرا خودش هم فرزند اول از زن سوم مردی بود که ۴ زن داشت و به خاطر همین هیچ کس میزبان او و ۳ دخترش نشد.

مینو فکر کرد شاید با آمدن به پایتخت بتواند دریچه سختی‌های زندگی را ببندد. با مهاجرت به تهران در یک کارگاه خیاطی مشغول به کار شد، درآمد اندکش کفاف سیر کردن شکم ۴ نفر را نمی‌داد. او که طعم زندگی راحت را تجربه نکرده بود، به امید روشنی و زندگی آرام به پیشنهاد ازدواج موقت مردی جواب مثبت داد که قرار بود خلأهای زندگی هم را پر کنند. مینو برای شروع زندگی مشترک با همسر خود راهی یکی از شهرستان‌ها می‌شوند اما باز هم دنیا شکل زیبایش را به او نشان نداد.

روزی در حاشیه خرید همراه همسرش، همسر او برای قضای حاجت به یک سینما Cinema می‌رود، مینو که مدت زیادی را منتظر او می‌شود و می‌بیند از همسرش خبری نیست، با نگهبان سینما به دستشویی مراجعه می‌کنند و می‌بینند همسرش افتاده و از دنیا رفته است.

بنا به نظر پزشکی قانونی این مرد با مصرف سیانور از دنیا رفته. مینو به اتهام قتل Murder همسرش دستگیر می‌شود. متاسفانه چون مینو پولی برای گرفتن وکیل و حامی خانوادگی نداشت، با وجود برائت در دادگاه بدوی، در دادگاه فرجام خواهی متهم شناخته شد.

مینو در این ۱۴ سال که زندانی Prisoner است، به گواهی مددکاران زندان، یکی از نجیب‌ترین و آرام‌ترین زندانیان است؛ سکوت او در این سال‌ها سختی‌های زیادی را برایش رقم زده است.

بعد از زندانی شدن او یک دخترش به تشخیص دادگاه صالحه به یک خانواده سپرده می‌شود و 2 دخترش نیز در حال حاضر شرایط نامساعدی دارند.

مینو پس از گذراندن ۱۴ سال زندان! برای زنده ماندن ۲۰۰ میلیون تومان نیاز دارد و کسی نیست که حتی هزار تومان از این مبلغ را برایش فراهم کند. دختران او با ناامیدی تمام تنها یک هفته برای زنده ماندن مادرشان فرصت دارند و چشمانشان نظاره‌گر مردمی است که در مهربانی مثال زدنی هستند. فرصت زندگی دوباره را به مینو و دخترانش ببخشیم.

بنا به این گزارش، چنانچه خیرین قصد کمک به این زن جوان را دارند تا از اعدام execution نجات پیدا کند می توانند کمک های خود را به شماره کارت  5022291075600823 به نام فرخنده جبارزادگان ، عضو کمپین یاران نجات یا از طریق لینک https://bahamta.com/c/32345-10428483 کمک کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟