محمد امین نخعی با اشاره به کشف یک محموله ۱۲۵ کیلو و ۹۰۰ گرمی هروئین و ۱۹۸ کیلوگرمی تریاک در شهرستان بردسیر کرمان اظهار داشت: در این رابطه سه قاچاقچی Smuggler دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شده اند و تحقیقات تکمیلی همچنان در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر ادامه دارد.

وی اعلام کرد: یکی از اشرار و قاچاقچیان دستگیر شده تبعه افغانستان و دارای سوابق متعدد در حمل مواد مخدر Drugs است که با استفاده از مدارک سجلی جعلی از جمله کارت ملی تقلبی در ایران تردد می‌نموده است.

وی در تشریح جزئیات خبر عنوان کرد: در پی اعلام منابع خبری مشخص شد یک باند قاچاق Contraband مواد مخدر قصد انتقال محموله‌ سنگین مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به سمت استان‌های عمقی کشور را دارند.

وی افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و مامورین مواد مخدر شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی‌های لازم و صدور دستور قضائی دو اکیپ از مأمورین مواد مخدر به محور رابر به گلزار اعزام شدند.

این مقام قضائی بیان کرد: پس از یک تعقیب و گریز خودرو‌های حامل مواد مخدر متوقف و بعد از بازرسی‌های بعمل آمده مشخص شد که مقدار یکصد و بیست و پنج کیلو و نهصد گرم هروئین و ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در کف خودرو‌های مذکور جاسازی شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟