به گزارش رکنا، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت:کارآگاهان پلیس Police آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به اجاره خودور‌های گران قیمت خارجی با پلاک گذر موقت می‌کنند، تحقیقات در این خصوص را به صورت ویژه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد اعضای این باند خودرو‌های گران قیمت خارجی را در یکی از مناطق آزاد جنوب کشور اجاره کرده و پس از انتقال به استان اصفهان و نصب پلاک‌های گذرموقت جعلی آن‌ها را به افراد مختلف اجاره می‌دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه خروج غیرقانونی خودرو‌های خارجی از مناطق آزاد و انتقال آن‌ها به استان‌های دیگر قاچاق Contraband محسوب می‌شود افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد چک‌هایی که متهمان برای اجاره خودرو‌ها پرداخت می‌کردند بلامحل بوده و تا کنون ۴ نفر از صاحبان این خودرو‌ها نیز به عنوان شاکی پرونده به پلیس آگاهی نجف آباد مراجعه کردند.

سردار معصوم بیگی، خاطر نشان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۳ نفر از اعضای این باند دستگیر و ۸ دستگاه خودرو گران قیمت خارجی با پلاک جعلی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال نیز که به عنوان اجاره در دست افراد مختلف بود، شناسایی شده است.

وی ادامه داد: در این پرونده با نوع جدیدی از کلاهبرداری، قاچاق و همچنین جعل پلاک مواجه هستیم که در هر کدام از این جرایم عده‌ای نقش داشتند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه احتمال وجود خودرو‌های بیشتری در اجاره افراد دیگر است گفت: تلاش برای شناسایی سایر افراد مرتبط با این باند و همچنین توقیف خودرو‌های خارجی قاچاقی که با پلاک جعلی اجاره داده شدند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در دست اقدام است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 430395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟